Maar ja, maakt ook niet uit.
Maar ga alsjeblieft niet kinderen/mensen aanvallen op hun leeftijd, dat is echt triest.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XEefjuhX schreef:Je zegt er niet echt bij dat het specifiek over mijn reactie ging, en dan bedoel ik bij het deel wat ik net geciteerd heb.
Maar ja, maakt ook niet uit.
Maar ga alsjeblieft niet kinderen/mensen aanvallen op hun leeftijd, dat is echt triest.
XEefjuhX schreef:Klopt.
Ik bedoel, dit is een forum met paardenliefhebbers, natuurlijk krijg je dan zulke reacties.
Had het in een forum over (bij wijze van spreken) muismatten gestaan, had er bijna niemand iets over gezegt.
Fiffill schreef:Zoals ik al zei: lees dan nog maar 'ns goed mijn posts door. Je kijk op dingen veranderd gewoon in de loop der jaren. Dat wil niet zeggen dat iemand van 12 slechter zou zijn oid.
Citaat:Misschien dat je het over een paar jaartjes wat beter kunt overdenken.
Citaat:Het gaat niet om je mening, het gaat om je kijk op bepaalde dingen en die heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met je leeftijd.
Fred_Kroket schreef:XEefjuhX schreef:Klopt.
Ik bedoel, dit is een forum met paardenliefhebbers, natuurlijk krijg je dan zulke reacties.
Had het in een forum over (bij wijze van spreken) muismatten gestaan, had er bijna niemand iets over gezegt.
Ja je hebt helemaal gelijk, maar daarom ook weleens goed om ook bij paardenliefhebbers de neus even op de feiten te drukken![]()
Sielugh als het een dood paard is maar een dood stuk kalfsleer op je zadel is niet errug...![]()
Muismattenforum... gemaakt van echte muizen!
XEefjuhX schreef:Fiffill schreef:Zoals ik al zei: lees dan nog maar 'ns goed mijn posts door. Je kijk op dingen veranderd gewoon in de loop der jaren. Dat wil niet zeggen dat iemand van 12 slechter zou zijn oid.
Net snel je post verandert
Maar toen ik zag wat je net had geschreven (dus dat ik je posts goed door moest kijken) kwam ik dit tegen:Citaat:Misschien dat je het over een paar jaartjes wat beter kunt overdenken.
Miss ook niet, waarschijnlijk niet, want ik denk over veel dingen nu heel realistisch na. En waarsch. zie je me als een soort van Penny meisje dat het wel zielig vind als dat beest er hangt, maar het wel lkkr opeet. (miss ook niet hoor, maar zo komt het over) Ik eet geen vlees, dus dat klopt niet. (als je zo over me denkt)Citaat:Het gaat niet om je mening, het gaat om je kijk op bepaalde dingen en die heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met je leeftijd.
Het gaat wel om je mening, wrm zou de TS dit ander gepost hebben, dat er niemand op reageert?
Enne, ik had ook al gezegt dat dit NIET te maken heeft met mijn leeftijd.
Magiccc schreef:Eefjuh, je kunt inderdaad niet goed merken dat je 12 bent. Je komt veel volwassener over dan andere leeftijdsgenootjes, daar heb je zeker gelijk in. Ik snap Fiffil ook wel. Ik ben ook 12 geweest en had toen een hele andere kijk op dingen dan ik nu heb. En over 10 jaar zal dat weer zo zijn. Dat betekent niet dat jouw mening minder telt of slechter is. Dat betekent dat een mens zich in de loop van zijn leven verder ontwikkelt en ervaring opdoet en hier en daar zijn mening aanpast
Fred_Kroket schreef:Kahawa schreef:Ik ook niet, maar stel dat dat wel zo was.
Lekker boeiend als het wel zo was, een kalf wordt toch ook speciaal voor de slacht doodgemaakt, dus waarom een paard voor kunst niet.
Waarom het ene dier wel en het andere dier niet en het ene doeleind wel en het andere niet...
Dood is dood en doe je niets meer aan, net zoals de interpretatie of dit wel of niet kunst is.