Opgehangen dood paard moet kunst voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onbarefeet

Re: Opgehangen dood paard moet kunst voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:08

Je zegt er niet echt bij dat het specifiek over mijn reactie ging, en dan bedoel ik bij het deel wat ik net geciteerd heb.
Maar ja, maakt ook niet uit.
Maar ga alsjeblieft niet kinderen/mensen aanvallen op hun leeftijd, dat is echt triest. :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:09

XEefjuhX schreef:
Je zegt er niet echt bij dat het specifiek over mijn reactie ging, en dan bedoel ik bij het deel wat ik net geciteerd heb.
Maar ja, maakt ook niet uit.
Maar ga alsjeblieft niet kinderen/mensen aanvallen op hun leeftijd, dat is echt triest. :n

Sorry als het onduidelijk was. :) Ik val niemand aan. Dan moet je mijn posts nog even beter doorlezen. Als iemand over leeftijden spreekt hoeft dat niet altijd negatief te zijn.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:11

Niet altijd nee, maar zoals jij het zegt klinkt dat wel heel erg zo.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:12

Zoals ik al zei: lees dan nog maar 'ns goed mijn posts door. Je kijk op dingen veranderd gewoon in de loop der jaren. Dat wil niet zeggen dat iemand van 12 slechter zou zijn oid.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 09-04-13 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:13

ik weet niet wat ik er nou van moet vinden...vind de houding denk ik van t paard gewoon onplezierig om te zien...aan de ene kant denk ik van t is opgezet dus ja zo erg vind ik t ook niet...of t nou geslacht word of word opgezet...
ik denk eerder dat t aanstoot gevend is vanwege het feit dat t paard zo sneu overkomt op de manier waarop ze t hebben opgehangen

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:17

XEefjuhX schreef:
Klopt.
Ik bedoel, dit is een forum met paardenliefhebbers, natuurlijk krijg je dan zulke reacties.
Had het in een forum over (bij wijze van spreken) muismatten gestaan, had er bijna niemand iets over gezegt.

Ja je hebt helemaal gelijk, maar daarom ook weleens goed om ook bij paardenliefhebbers de neus even op de feiten te drukken ;)
Sielugh als het een dood paard is maar een dood stuk kalfsleer op je zadel is niet errug... :')

Muismattenforum... gemaakt van echte muizen! :D

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:19

Fiffill schreef:
Zoals ik al zei: lees dan nog maar 'ns goed mijn posts door. Je kijk op dingen veranderd gewoon in de loop der jaren. Dat wil niet zeggen dat iemand van 12 slechter zou zijn oid.

Net snel je post verandert ;)
Maar toen ik zag wat je net had geschreven (dus dat ik je posts goed door moest kijken) kwam ik dit tegen:
Citaat:
Misschien dat je het over een paar jaartjes wat beter kunt overdenken.

Miss ook niet, waarschijnlijk niet, want ik denk over veel dingen nu heel realistisch na. En waarsch. zie je me als een soort van Penny meisje dat het wel zielig vind als dat beest er hangt, maar het wel lkkr opeet. (miss ook niet hoor, maar zo komt het over) Ik eet geen vlees, dus dat klopt niet. (als je zo over me denkt)

Citaat:
Het gaat niet om je mening, het gaat om je kijk op bepaalde dingen en die heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met je leeftijd.

Het gaat wel om je mening, wrm zou de TS dit ander gepost hebben, dat er niemand op reageert?
Enne, ik had ook al gezegt dat dit NIET te maken heeft met mijn leeftijd.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:20

Fred_Kroket schreef:
XEefjuhX schreef:
Klopt.
Ik bedoel, dit is een forum met paardenliefhebbers, natuurlijk krijg je dan zulke reacties.
Had het in een forum over (bij wijze van spreken) muismatten gestaan, had er bijna niemand iets over gezegt.

Ja je hebt helemaal gelijk, maar daarom ook weleens goed om ook bij paardenliefhebbers de neus even op de feiten te drukken ;)
Sielugh als het een dood paard is maar een dood stuk kalfsleer op je zadel is niet errug... :')

Muismattenforum... gemaakt van echte muizen! :D

Getverdemme! :D
Maar dat was wgn ff een voorbeeld he.
Als het een hond was geweest die daar hing, of een kat, en je zet het op een huisdiereforum, waren de racties exact hetzelfde geweest.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:25

Je kijk op dingen zie ik eigenlijk ook wel als een mening. Aangezien iedereen het andees ziet en vanuit een ander perspectief :) ...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:28

XEefjuhX schreef:
Fiffill schreef:

Net snel je post verandert ;)
Maar toen ik zag wat je net had geschreven (dus dat ik je posts goed door moest kijken) kwam ik dit tegen:
Citaat:
Misschien dat je het over een paar jaartjes wat beter kunt overdenken.

Miss ook niet, waarschijnlijk niet, want ik denk over veel dingen nu heel realistisch na. En waarsch. zie je me als een soort van Penny meisje dat het wel zielig vind als dat beest er hangt, maar het wel lkkr opeet. (miss ook niet hoor, maar zo komt het over) Ik eet geen vlees, dus dat klopt niet. (als je zo over me denkt)

Citaat:
Het gaat niet om je mening, het gaat om je kijk op bepaalde dingen en die heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met je leeftijd.

Het gaat wel om je mening, wrm zou de TS dit ander gepost hebben, dat er niemand op reageert?
Enne, ik had ook al gezegt dat dit NIET te maken heeft met mijn leeftijd.

Ik heb geen posts "snel" veranderd hoor. Alleen het laatste zinnetje toegevoegd aan die laatste post om wat te verduidelijken, rest is gewoon nog hetzelfde.
Denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen, want waar ik het over heb heeft helemaal niks te maken met pennymeisjes, vega's of het zielig vinden. Het ging over je kijk op kunst (en dus niet over je mening over dit onderwerp het paard, wel/niet zielig etc). Ik denk namelijk dat die kijk wél ook sterk samenhangt met leeftijd (en zoals ik al zei is dat helemaal niet erg, dat is heel normaal namelijk) maar om die reden ga ik niet overal eindeloos op in en zei ik dat je er wss over een aantal jaar anders tegenaan kijkt en er ook anders over denkt.
Hoop dat het zo wat duidelijker is :)

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:30

Eefjuh, je kunt inderdaad niet goed merken dat je 12 bent. Je komt veel volwassener over dan andere leeftijdsgenootjes, daar heb je zeker gelijk in. Ik snap Fiffil ook wel. Ik ben ook 12 geweest en had toen een hele andere kijk op dingen dan ik nu heb. En over 10 jaar zal dat weer zo zijn. Dat betekent niet dat jouw mening minder telt of slechter is. Dat betekent dat een mens zich in de loop van zijn leven verder ontwikkelt en ervaring opdoet en hier en daar zijn mening aanpast :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:32

Magiccc schreef:
Eefjuh, je kunt inderdaad niet goed merken dat je 12 bent. Je komt veel volwassener over dan andere leeftijdsgenootjes, daar heb je zeker gelijk in. Ik snap Fiffil ook wel. Ik ben ook 12 geweest en had toen een hele andere kijk op dingen dan ik nu heb. En over 10 jaar zal dat weer zo zijn. Dat betekent niet dat jouw mening minder telt of slechter is. Dat betekent dat een mens zich in de loop van zijn leven verder ontwikkelt en ervaring opdoet en hier en daar zijn mening aanpast :)

Dit idd, over 10 jaar denk ik ook weer heel anders over dingen dan nu. Net als ik nu doe vs 10 jaar geleden.
Overigens kan de kijk van mensen van verschillende leeftijden soms ook gewoon heel interessant zijn ook in 'de kunst'.

Maar goed, XEefjuhX, mijn excuses als het wel vervelend overkwam!

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:49

K vind het ook goed hoor, maar als laatste ding:
Citaat:
Ik denk namelijk dat die kijk wél ook sterk samenhangt met leeftijd

Ik heb al meerdere malen gezegt dat dat bij mij niet het geval is, of in elk geval niet heel erg sterk.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:57

Fred_Kroket schreef:
Kahawa schreef:
Ik ook niet, maar stel dat dat wel zo was.

Lekker boeiend als het wel zo was, een kalf wordt toch ook speciaal voor de slacht doodgemaakt, dus waarom een paard voor kunst niet.

Waarom het ene dier wel en het andere dier niet en het ene doeleind wel en het andere niet...

Dood is dood en doe je niets meer aan, net zoals de interpretatie of dit wel of niet kunst is.

Dat is toch precies wat ik zeg.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:57

Nog meer onduidelijkheid in het topic ;), fijn! _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:19

XEefjuhX schreef:
K vind het ook goed hoor, maar als laatste ding:
Citaat:
Ik denk namelijk dat die kijk wél ook sterk samenhangt met leeftijd

Ik heb al meerdere malen gezegt dat dat bij mij niet het geval is, of in elk geval niet heel erg sterk.

Wacht maar gewoon tot over een paar jaar. :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:20

Uhlg, tis echt irri dta je dat steeds zegt.
Ik ben toch duidelijk, of niet soms?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:23

Ook al zeg je volwassen te zijn voor je leeftijd, dat heeft er weinig mee te maken. Wat Magiccc hierboven ook zegt; die ontwikkeling gaat je hele leven door, of je nu 12, 21, 41 of hoe oud dan ook bent. Vandaar ;) maar goed, ik zal erover ophouden, heb er niet zoveel meer aan toe te voegen.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:24

Ik zeg toch niet dat ik volwassen ben, of wel?
Ik zeg alleen dat andere mensen in mijn omgeving mij volwassener
vinden dan anderen van mijn leeftijd.
Wel even goed mijn posts doorkijken he _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:25

Ook prima, maakt voor deze opmerking niks uit verder, veranderd niks aan :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:27

Ik keek net even in je profiel, wat is Loki schattig zeg! :j
Maar waar haal je in godsnaam een Afrikaanse egel vandaan? :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:31

Dankje! Ik heb hem bij een fokker vandaan, ze worden speciaal als huisdier gefokt. Maar je ziet ze niet zoveel in Nederland, dus er zijn ook niet zoveel fokkers.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:32

En ook echt van die hele sexy foto's _O-
Kvind die met dat feetsmutsje vooral schattig!
Maar zijn die erg tam, zulke egels?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:33

Ik stuur je wel even een pb'tje, anders gaan we steeds meer offtopic :Y)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:30

Kahawa schreef:
Dat is toch precies wat ik zeg.

Ik bedoel juist dat ik het met je eens ben...