Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rowo schreef:geerke schreef:misschien er weleens bij stilgestaan dat ze een belangrijke wedstrijd moest rijden?
En dan nemen mensen gewoon het risico...maar dan niet huilie huilie als het misgaat.
Euh die wedstrijd hebben ze al gehad GeerkeZe waren op de terugweg.
geerke schreef:Ja???ze hebben dus het risico genomen...ik wist al een week dat het ging sneeuwen in het noorden.
Winged schreef:geerke schreef:Ja???ze hebben dus het risico genomen...ik wist al een week dat het ging sneeuwen in het noorden.
Maar sinds wanneer is een weerbericht een week van te voren nauwkeurig? Dat is het nog nooit geweest. Sterker nog, als hier in Nederland code oranje wordt gegeven gebeurt er vaak hélémaal niks!
Gewoon blij zijn dat de boel weer rijdt.

Winged schreef:geerke schreef:Ja???ze hebben dus het risico genomen...ik wist al een week dat het ging sneeuwen in het noorden.
Maar sinds wanneer is een weerbericht een week van te voren nauwkeurig? Dat is het nog nooit geweest. Sterker nog, als hier in Nederland code oranje wordt gegeven gebeurt er vaak hélémaal niks!
Gewoon blij zijn dat de boel weer rijdt.

Rhodos schreef:Janneke2 schreef:De omvang van het ged*nder en de onmacht zijn idd groter, dan ik verwacht had.
Maar er is - helaas - niet meer sneeuw gevallen dan werd verwacht. Mensen hebben het zelf helaas onderschat.
Dit is nu de derde post die je plaatst waarin je eigenlijk aangeeft dat Merel dit had kunnen weten en dus deze situatie had kunnen voorkomen.
CaPrIoLe`79 schreef:Als dit al zo moeilijk ging, hoe is het dan afgelopen met mensen met baby`s, ouderen en mensen die dringend medische hulp nodig hadden? In de vrachtwagen kun je nog behoorlijk lang warm stoken in de living, maar een auto moet zuinig zijn met zijn benzine en dan is zo`n nacht erg zwaar. Ik denk dat er veel heel dankbaar waren voor hun mobiele telefoon.