Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suuzepuus schreef:er komt o een stuk bij hart van nederland hierover!
animalwoman schreef:paarden schrikken in filmpje maar op hol slaan vind ik meevallen ze springen wel weg dat paard dat gelongeert word reageert er nauwlijks op
powerkippie schreef:die van mij zou het prachtig vinden kijkt nu ook steeds de vliegtuigen uit de lucht. we zitten precies op de aanvliegroute van schiphol.
Ariebren schreef:En dan laat je zo'n persoon lekker tobben met een paard buiten ??
In de openings post hebben ze het over een medewerker, en dat zijn geen beperkings mensen.
En dan wel, dan neemt die zorg boerderij een heel hoog risico met zijn beperkte medewerkers.
anneliesdj schreef:Nogmaals, het is een zorgboerderij. Daar werken mensen met een beperking.
En ik hoef jou toch niet te vertellen dat een helikopter niet vergelijkbaar is met een trekker-combinatie of wel?
Anoniem schreef:Wat is het dan precies? Een soort combinatie van gehandicaptenrijden met een pensionstal? Want er staan dus ook "normale" niet beperkte mensen?
Onder een zorgboerderij versta ik iets anders... die hebben we hier genoeg in de buurt en die hebben geen pensionstal faciliteiten.
anneliesdj schreef:Waar jij op doelt is geen 'lief' paard maar een 25 jarige die met één been in het graf staat (bij wijze van).
Zulke paarden zijn wel zo zeldzaam, er zouden weinig manege's en zorgstallen overblijven als ze enkel dergelijke paarden mogen gebruiken.
Ariebren schreef:En toch even zoeken op het filmpje in de opening post.
http://www.peerdegaerdt.nl/
Ik kan nu niet vinden dat er "beperkte" mensen rondlopen daar.
Hooguit een paar hele mooie Frieze paarden.
YouthReiner schreef:Misschien anders gefokte paarden zoeken dan?
Zo'n beetje alle westernpaarden die ik gereden heb, waren bomproof én makkelijk te rijden (licht op de hulpen).
Dus zo zeldzaam zijn ze niet, ligt er maar net aan wat en waar je zoekt..