Wat een verschrikkelijke gebeurtenis, ook vanuit mij veel sterkte voor alle nabestaanden.
Waves
Geplaatst: 20-11-12 10:38
Veel te jong... Ik wens de nabestaanden veel kracht en liefde.
NWDynamite
Geplaatst: 20-11-12 10:41
Ik kon een traan niet inhouden bij het lezen van de OP. Wat is het toch onlogisch het leven...
Ik hoop via deze weg iedereen die deze mooie bokker kenden sterkte te wensen met het verlies. En een warm hart toe te dragen aan de mensen die dicht bij haar stonden.
Tranen lopen zachtjes over me gezicht, denkend aan de dagen ervoor, dat ze zo enorm intens genoten heeft van de rondrit met janouk. Denk dat iedereen net als ik, in gedachte meegereden is. SG zal altijd een door me gedachte spelen, wat een enorm sterk lief mens was je zeg. In de verhalen van andere las ik je oprechte belangstelling, terwijl je zelf zo ziek was. Rust nu maar uit, je heb je strijd gestreden.
Heel veel sterkte voor allen die haar zo innig in hun hart hebben gesloten. En uiteraad ook de familie heel veel sterkte met dit grote verlies
Heel veel sterkte en kracht gewenst aan iedereen die haar liefhad en nog steeds lief heeft om dit grote verlies te kunnen dragen!
Mallootje
Geplaatst: 20-11-12 10:56
Veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen..
Caesar
Geplaatst: 20-11-12 10:59
Jeetje, ik heb gisteravond de tijd genomen om het een en ander terug te lezen. Over wie ze was, en hoe ze met haar ziekte omging. Ook haar laatste posts hier. Maar vooral de openingspost van deel 1 en de prachtige fotos in haar profiel. En zelfs nu ik haar niet ken, niet meegeleefd heb in haar topics, maar wel na het lezen van haar reacties is me duidelijk dat ze een geweldig mens is. Ook de steun die ze van bokkers heeft mogen ontvangen; hartverwarmend.
Wil iedereen, haar vader, haar mede-bokkers en vrienden heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies en ze kracht toewensen voor de komende tijd.
Heel veel sterkte, troost en herinneringen gewenst aan een ieder die haar lief heeft.
Moniquex
Geplaatst: 20-11-12 11:09
Jeetje wat erg …….wat is dat snel gegaan! Heb af en toe wel gereageerd of meegelezen, kon me zo goed in haar verplaatsen met het eet probleem door haar ziekte en behandelingen. Had zo gehoopt dat het uiteindelijk weer goed zou komen! Het is niet eerlijk dat zo’n jonge vrolijke meid uiteindelijk de strijd heeft verloren tegen die K ziekte…. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en vrienden!