Heleennn schreef:Waarvoor is die zalf op hun benen eigenlijk? Glijden ze over de hindernis als ze hem aan raken.
Heleennn schreef:Waarvoor is die zalf op hun benen eigenlijk? Dan glijden ze lekker door over de hindernissen als ze banken
Corelli schreef:Ja, ik kijk ook! Leuk Ik hoor af en toe een "sportfluitje", waarom is dat? (sorry als dat een domme vraag is, ben ab-so-luut geen kenner haha)Dan weet het publiek dat er een paard aan komt (en kunnen ze dus van het parcours af gaan, voor zover ze daar nu op staan )
Jezus die sprongen in het stadion zijn HUGE... Ik ben benieuwd hoe die mensen die gisteren zo kritisch over de dressuur van deze ruiters er over denken om een paard met zo een snelheid even een hoek van 90 graden te laten draaien. Boyd Martin gaat echt fantastisch snel.
Geryon schreef:Nou als de paarden niet vallen dan de ruiters wel, wat een afsprong!Pfoe ja, krijg er de bibbers van
ikkedus schreef:Waar is het te zien?????? Livestream doet het niet en NOS en Eurosport laten iets anders zienBBC one