Rath & Totilas niet naar Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:24

Raponsje schreef:
Wat een ellende als bokt eigenaar wordt van Toot.
10 topics waarin de setjes freaks melden dat een hengst tegen woordig best in het roze kan starten, de naturals die vinden dat Toot gewoon dag en nach buiten moet zonder deken en de endurancers die van de gelegenheid gebruik maken en Toot te voet de afstanden naar alle evenementen af laat leggen. :')

_O- En de springruiters vinden dat 'ie ook best es een parcoursje kan lopen, toot krijgt 't druk! :+

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:46

nou, dat vraag ik me af, toot in het parcours, of dat een succes wordt...

UMayDream

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:48

Ben ik ook wel benieuwd naar ja haha :+

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:50

laten we hem dat niet aan doen, laat hem nou naar gewoon lekker die uitgestrekte draf doen

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:58

Knakker schreef:
laten we hem dat niet aan doen, laat hem nou naar gewoon lekker die uitgestrekte draf doen

Dat zal er best leuk uitzien voor de kar. :j

:')

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:38

volgens mij krijg je dan het effect zoals de kerstman met z'n slee zwevend achter z'n rendieren...

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:45

Jammer, had ze graag gezien!

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:05

Wat jammer nou zeg,word je geboren in een gouden wiegje,krijg je alles met een gouden lepeltje toegediend en gepresenteerd op een gouden schaaltje wil het nog niet lukken,hoe sneu nou toch!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:15

Knakker schreef:
nou, dat vraag ik me af, toot in het parcours, of dat een succes wordt...

:D ik zou em best wel eens een spring parcourtje willen zien springen...of idd voor de kar :') t been werk heeft tie er al voor om als tuiger door te gaan

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:41

Ik heb het ook gelezen in de hoefslag over Valegro en Uthopia.. Zou zonde zijn. Zou Rath niet de sportrechten hebben toevallig tot de olypische spelen ofzo misschien? Stiekem hoop ik het wel zodat straks Totilas met een andere ruiter kan schitteren.. 1 die wel een klik met dat paard heeft zodat iedereen weer van hem kan genieten.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:45

wat denken jullie van totilas volledig in western outfit achter de koeien aan:P

ìn uitgestrekte draf :')

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:47

En die koeien met een schaapachtige blik }:0 wat is die gek aan het doen _O-

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:01

Moderatoropmerking:
Houden we het hier nog wel een beetje on topic? Bedankt alvast.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:03

romygic schreef:
Ik heb het ook gelezen in de hoefslag over Valegro en Uthopia.. Zou zonde zijn. Zou Rath niet de sportrechten hebben toevallig tot de olypische spelen ofzo misschien? Stiekem hoop ik het wel zodat straks Totilas met een andere ruiter kan schitteren.. 1 die wel een klik met dat paard heeft zodat iedereen weer van hem kan genieten.

Nee schoonmoeder die de sportrechten gekocht heeft zei al eerder als Mathias hem niet meer rijdt gaat zijn jongere zusje erop, alsof het om de shet van de buren gaat

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:06

sarabande schreef:
romygic schreef:

Nee schoonmoeder die de sportrechten gekocht heeft zei al eerder als Mathias hem niet meer rijdt gaat zijn jongere zusje erop, alsof het om de shet van de buren gaat

Jeetje. -O-

Ik vind het zo zonde van zo'n getalenteerd paard het zit iedereen wel eens tegen, zo is het leven.
Maar ik krijg het idee dat ze beter een sportauto hadden kunnen kopen.. :=

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:08

nou inderdaad, op de site van rath staat 1 zuster en dat is marie. als je googled op marie rath, kom je op niets. dus dat zal wel niet zon talent zijn. helaas.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:09

Dan ben ik benieuwd naar het zusje, geen idee hoe ze rijdt maar wie weet klikt het beter?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:11

sarabande schreef:
romygic schreef:

Tjonge jonge. -O-

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik blijf iig hopen.. :=
Laatst bijgewerkt door UMayDream op 06-07-12 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:11

PocoGaucha schreef:
nou inderdaad, op de site van rath staat 1 zuster en dat is marie. als je googled op marie rath, kom je op niets. dus dat zal wel niet zon talent zijn. helaas.

Misschien is zijn zus getrouwd en heeft ze de naam van haar man aangenomen.
Ik snap dat je zo'n paard en het roem in de familie wilt houden als het geld het laatste is waar je wakker van ligt maar mocht zijn zus écht geen getalenteerde amazone zijn dan vind ik dat eerlijk gezegt echt een dood en dood zonde.

hellow123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:20

Raponsje schreef:
PocoGaucha schreef:

Misschien is zijn zus getrouwd en heeft ze de naam van haar man aangenomen.
Ik snap dat je zo'n paard en het roem in de familie wilt houden als het geld het laatste is waar je wakker van ligt maar mocht zijn zus écht geen getalenteerde amazone zijn dan vind ik dat eerlijk gezegt echt een dood en dood zonde.

Zusje Rath heeft vorig jaar al een mini Totilas ontvangen...nl de succesvolle Nederlandse Dressuurpony Prince Z van Febe van Zwambagt....

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:28

Ik vind het echt erg hoe sommige reageren. Ik was ook nooit voor de combi mar-totilas. Maar dit vind ik gewoon echt sneu. Die jongen heeft zo veel over zich geen gekregen, en zelfs nu vinden mensen hem nog een aansteller.... Eerlijk waar mn mond viel open van dit topic... De meeste lopen al te zaniken over een hoofdpijntje, of kunnen zelf het Z niet eens is halen. Ik wed dat er niemand in dit topic is die ook maar iets kan presteren van wat MAR tot nu toe heeft gedaan. En ga niet zeggen dat er geld achter zit, je moet kunnen rijden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:33

casperrr schreef:
Ik vind het echt erg hoe sommige reageren. Ik was ook nooit voor de combi mar-totilas. Maar dit vind ik gewoon echt sneu. Die jongen heeft zo veel over zich geen gekregen, en zelfs nu vinden mensen hem nog een aansteller.... Eerlijk waar mn mond viel open van dit topic... De meeste lopen al te zaniken over een hoofdpijntje, of kunnen zelf het Z niet eens is halen. Ik wed dat er niemand in dit topic is die ook maar iets kan presteren van wat MAR tot nu toe heeft gedaan. En ga niet zeggen dat er geld achter zit, je moet kunnen rijden.

Jongen???
Het is een volwassen man, leeftijd genoten hebben een eigen zaak of praktijk

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:35

Er is volgens mij maar één echte reden voor al dit 'gezanik': dit paard had er bij moeten zijn in Londen...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:38

sarabande schreef:
casperrr schreef:

Jongen???
Het is een volwassen man, leeftijd genoten hebben een eigen zaak of praktijk

Uiteraard, iedere man van 27 heeft een eigen zaak of praktijk.

:roll:

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:41

casperrr schreef:
Uiteraard, iedere man van 27 heeft een eigen zaak of praktijk.

:roll:

Nee maar degene met een studie en geld genoeg om te beginnen wel.
Maar wat ik bedoel is dat op die leeftijd je enige verantwoordelijkheid hebt voor je eigen daden en hier doet iedereen net of hij aan de leiband van papa en stiefmama loopt hetgeen nogal denigrerend overkomt