Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:29

Miepie77 schreef:
Lovely schreef:
Maar waarom rijdt EG zich met een ander paard niet gewoon vooraan?

dit is een heel domme opmerking EG heeft meerdere paarden naar GP top niveau gereden, maar dat doe je niet even in een jaartje, EG koopt geen kant en klare GP paarden, maar leid ze zelf op dat kost tijd.

En hoe wil je Blue Hors Romanov dan noemen? Maar dat is zeker minder erg..

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:29

Achjoh vergeet die toti toch, EG heeft een stal vol paarden die ook potentie hebben om een nieuwe toot te worden..
vandaag is er alweer een nieuwe zwarte aan de lijst toegevoegd :D
Laatst bijgewerkt door Kaaaren op 09-02-12 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:30

Dat zou echt geweldig zijn! Gun het ze beide echt, vooral na het laatste filmpje wat ik heb gezien...
Dit is zo ook niet meer leuk voor toot! Hoop dat ze samen komen!

X__Trees

sarabande schreef:
X__Trees schreef:
Dat hoeft inderdaad niet zo te zijn. Maar een verandering van nationaliteit vh paard moest voor 31/01 gebeurd zijn, wil een ruiter ermee deelnemen aan de spelen.
=Geen spelen voor Gal en Totilas :)*

Dat staat er toch en al tig keer in het topic

Waarom geef je me dan ongelijk?

mylittlejoy

Ik meen me trouwens nog te herinneren uit één van de eerdere topics dat Linsenhoff niet alleen eigenaar is van de sportrechten, maar echt voor 50% eigenaar is van Totilas. En dat zij en PS 50/50 delen in de opbrengsten van zowel fokkerij als sport. Dit zou betekenen dat ook al zou PS willen verkopen, hij niets kan zonder Linsenhoff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:31

cp112 schreef:
Yamcha, Zonder Toot was de ploeg niet compleet. Dus ja, zonder hem was de kans verkeken.
Met Ed, adelinde, en hans peter. Stonden ze een zeer sterkte kans. Haal Toot weg en je mist een schakel binnen een goed team.
Dus in zekere zin, ja, een team kan van 1 paard afhangen ja. Zo hoort dat binnen een team.

Nah, als EG zo smashing is, kan hij het ook best met een ander paard, hij heeft keus zat :j
Embe schreef:
Citaat:
Of hij blijft eigendom van Bokt.nl

He ja, gezellig tigduizend kapiteins op een schip. Dat zal vast goed gaan hahaha _O-

Ik vind Bokt wat betreft dit overwerp verrassend eensgezind eigenlijk :D
Kaaaren schreef:
Achjoh vergeet die toti toch, EG heeft een stal vol paarden die ook potentie hebben om een nieuwe toot te worden.. vandaag is er alweer een nieuwe zwarte aan de lijst toegevoegd :D

Dat zeg ik :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:31

mylittlejoy schreef:
Ik meen me trouwens nog te herinneren uit één van de eerdere topics dat Linsenhoff niet alleen eigenaar is van de sportrechten, maar echt voor 50% eigenaar is van Totilas. En dat zij en PS 50/50 delen in de opbrengsten van zowel fokkerij als sport. Dit zou betekenen dat ook al zou PS willen verkopen, hij niets kan zonder Linsenhoff.

Linsenhoof heeft alleen de sportrechten van 2 miljoen oid naar mijn weet hoor...

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:33

Yamcha schreef:
cp112 schreef:
Yamcha, Zonder Toot was de ploeg niet compleet. Dus ja, zonder hem was de kans verkeken.
Met Ed, adelinde, en hans peter. Stonden ze een zeer sterkte kans. Haal Toot weg en je mist een schakel binnen een goed team.
Dus in zekere zin, ja, een team kan van 1 paard afhangen ja. Zo hoort dat binnen een team.

Nah, als EG zo smashing is, kan hij het ook best met een ander paard, hij heeft keus zat :j

Ja maar geen ander paard als Totilas. Zoals al eerder aangegeven in het topic, heeft Ed nu voornamelijk jonge paarden lopen. Op Sisther en Next One na. Maar die zijn nog niet op het topniveau van Totilas.

Dus komt mijn bovenste opmerking weer. De ploeg was niet compleet zonder Ed en Toot. Als er 1 goede schakel mist, valt de ketting uit elkaar.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:33

Embe schreef:
He ja, gezellig tigduizend kapiteins op een schip. Dat zal vast goed gaan hahaha _O-

Neenee, de beste stuurlui staan aan .....

Juist ja ;) :P[/quote]

Nee joh, dat gezegde is achterhaalt: de beste stuurlui zitten op bokt.nl hahaha, I rest my case :j :D

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:34

Denken jullie nu echt dat Paul hem gaat verkopen aan Gal. Laat me niet lachen :+

Umeo

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:35

Ronanov is zijn volgende topper!

Floor_x

Umeo schreef:
Denken jullie nu echt dat Paul hem gaat verkopen aan Gal. Laat me niet lachen :+

Denk niet dat Gal dat kan betalen.
Even lezen, volgens de geruchten zou hij naar Glock gaan...

cp112

Umeo schreef:

Wie zegt dat hij Toot aan Gal verkoopt dan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:36

sarabande schreef:
Yamcha schreef:
Teamgoud is nog altijd een hele ploeg voor nodig, dat win je ook niet met één combinatie :D

Met Adelinde en Ed op Toot was de kans op teamgoud heel erg groot, zonder Toot is die verkeken.

Dat is helemaal niet reeel om dat zo lang van tevoren te zeggen. De laatste keer dat EG op Totilas reed was 2 jaar voor de Olympische Spelen en dat is gewoon een te lange termijn om er iets over te voorspellen, er kan nog zoveel gebeuren in de tussentijd. De Britten hebben dat slimmer gedaan, dat is een ding dat zeker is.

Nogmaals, er is ons geen goud afgepakt, er moet nog gereden worden. Het is dus verstandiger als EG heel erg hard zijn best gaat doen met zijn andere paarden, hij is namelijk een van de weinigen die er daadwerkelijk invloed op heeft of Nederland een medaille wint of niet. Als we die niet winnen dan is dat omdat anderen beter reden, niet omdat het enige juiste paard toevallig verkocht was.

Lijkt Contador wel, die na twee etappes in de tour begon te zeuren dat de anderen te hard reden :?.

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:38

cp112 schreef:
Umeo schreef:

Nee oké maar als hij hem aan Glock verkoopt komt het wel op hetzelfde neer. Totilas terug onder de nederlandse vlag.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:39

Umeo schreef:
cp112 schreef:

Nee oké maar als hij hem aan Glock verkoopt komt het wel op hetzelfde neer. Totilas terug onder de nederlandse vlag.

Maar niet voor de OS...
In dat geval is het nu een goed moment, het kan mij niets schelen dat we dan de OS niet meer redden...

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:40

Ik hoop het... Zou echt geweldig zijn!

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:40

Lovely, goed gezegd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:41

Lovely schreef:
Lijkt Contador wel, die na twee etappes in de tour begon te zeuren dat de anderen te hard reden

:')

Welkom in de paardenwereld.

Regel 1: het ligt nóóit aan de ruiter. Nooit. Wat zei ik? Nooit. Uh..... ik meen het, echt nooit.
Het ligt aan de jury, die is partijdig. Paard had er geen zin in vandaag. De andere ploeg ging voor show en niet voor goed rijden. Toot is niet lekker. Edward is misselijk. Adelinde heeft haar periode, en Parzival schrok van de bloembakken.

Intussen kocht PS onze Toot, en MAR kan niet rijden.

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:44

MAR kan idd niet rijden. Hij rijdt toch ook maar grand prix op olympisch niveau. Kan toch iedereen :+

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:46

Ik heb altijd gezecht zeg nooit, nooit :o

Het zal heel mooi zijn voor toot en ed als deze combinatie weer bij elkaar zal komen en samen weer een team zouden kunnen gaan vormen.
Ik denk niet dat EG ooit heeft gezecht dat die toot niet meer wil rijden, maar weet wel zeker dat die dingen dan anders zal doen, zodat toot niet een twee drie weer onder zijn kont vandaan verkocht zou worden.

Zowel Edward, Nicole en HP, zijn er kapot van geweest dat toot verkocht werd. Maar wat wil je, als je een toekomstbeeld in je gedachten hebt en daar al jaren naar streeft met vele tegenslagen? En als mensen teleurgesteld zijn worden er wel eens dingen gezecht, zeker als je word overvallen met een mediahype.

Daarnaast blijf ik hopen dat deze combinatie ooit nog samen mag komen. Maar zoals al gezecht werd door Nicole, een verkoop gaat over 2 partijen. Maar ik denk dat we als nederlanders in onze handen mogen knijpen, met zo'n goede ruiter. Met meerdere goede ruiters!

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:47

Toch is HP er ook mee bezig hij is alles aan het retweeten wat er wordt gezegd over Totilas..
Dus ook hun zijn er mee bezig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:48

Yamcha schreef:
Welkom in de paardenwereld.

Regel 1: het ligt nóóit aan de ruiter. Nooit. Wat zei ik? Nooit. Uh..... ik meen het, echt nooit.
Het ligt aan de jury, die is partijdig. Paard had er geen zin in vandaag. De andere ploeg ging voor show en niet voor goed rijden. Toot is niet lekker. Edward is misselijk. Adelinde heeft haar periode, en Parzival schrok van de bloembakken.

Intussen kocht PS onze Toot, en MAR kan niet rijden.

En het losrijden was niet te doen, maar dat is het wel in een notedop.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:48

Umeo schreef:
MAR kan idd niet rijden. Hij rijdt toch ook maar grand prix op olympisch niveau. Kan toch iedereen :+

MAR kan best rijden, maar niet op het niveau dat er voor hem gekocht was... misschien te weinig ervaring, misschien te weinig ruitergevoel. Wie zal het zeggen. :(:)

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:49

die paul laat hem nooit meer gaan .
maar we kunnen natuurlijk wel blijven dromen .
totilas en edward horen gewoon bij elkaar !!!! *\o/*