17-jarig meisje komt om na val van paard Kaatsheuvel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Immelicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:59

Monica_86 schreef:
Immelicious schreef:
Het is gelukkig allemaal heel erg goed gegaan, alle 25 paarden waren braaf en alles liep zoals gepland.
De rouwauto stond voor de hindernis toen wij een lange laatste groet brachten, hindernis werd afgebouwd en de wagen reed erdoor gevolgd door ongeveer 15 volgauto's.
Het was heel heftig om de familie te zien, wel kon je de dank in hun ogen aflezen ze waren diep ontroerd. Er zijn heel wat tranen gelaten, heb er nog kippenvel van.

Wat een mooi gebaar!
Was haar eigen paard er ook bij? misschien heb ik er overheen gelezen

Niet dat ik weet, het is ook een erg jong paard dus of dit verstandig zou zijn geweest?
Het paard is in ieder geval niet speciaal gebruikt, denk niet dat iemand anders hem reed.

Immelicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:01

Bets schreef:
Immelicious schreef:
Het is gelukkig allemaal heel erg goed gegaan, alle 25 paarden waren braaf en alles liep zoals gepland.
De rouwauto stond voor de hindernis toen wij een lange laatste groet brachten, hindernis werd afgebouwd en de wagen reed erdoor gevolgd door ongeveer 15 volgauto's.
Het was heel heftig om de familie te zien, wel kon je de dank in hun ogen aflezen ze waren diep ontroerd. Er zijn heel wat tranen gelaten, heb er nog kippenvel van.

Jeetje wat onroerend zeg, echt mooi gedaan, echt respect voor jullie club, dit is al tweede persoon die jullie dit jaar moeten wegbrengen! Veel sterkte allemaal!!!

Inderdaad, moet zeggen dat dit soort dingen de club echt hecht maakt. Hoop alleen wel dat dit voorlopig de laatste keer was dat we dit hoeven doen. Het is idd nog geen halfjaar geleden dat we met 35 paarden de rouwstoet van een ander hebben gereden.
Het is wel onwijs gaaf dat zelfs de drukkere paarden zich zowel deze als vorige keer ontzettend braaf hebben gedragen. /3

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:12

Immelicious schreef:
Inderdaad, moet zeggen dat dit soort dingen de club echt hecht maakt. Hoop alleen wel dat dit voorlopig de laatste keer was dat we dit hoeven doen. Het is idd nog geen halfjaar geleden dat we met 35 paarden de rouwstoet van een ander hebben gereden.
Het is wel onwijs gaaf dat zelfs de drukkere paarden zich zowel deze als vorige keer ontzettend braaf hebben gedragen. /3

Nou dat is dan wel bijzonder, net of ze het aanvoelen. Ik hoop ook dat dit echt de laatste keer is inderdaad, want dit moetj e niet teveel meemaken. Veel sterkte ermee

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:20

Iedereen alsnog ontzettend veel sterkte gewenst, aan familie en vrienden.....
Wat een mooi afscheid heeft ze gehad, helaas veels te vroeg...

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:44

Was een vriendin van een vriendin van mij en meerdere mensen die ik ken zaten bij haar in de klas.
Vreselijk. ;(
Héél veel sterkte voor haar familie en vrienden!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: 17-jarig meisje komt om na val van paard Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 01:52

"Mooi" dat jullie als rijvereniging op deze manier een laatste groet hebben gedaan. Dit zal voor de familie wel een extra steun zijn in deze vreselijke tijd.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 02:21

Ouch wat hoor je dit soort nieuws vaak de laatste tijd... ;( Afschuwelijk voor het meisje en de nabestaanden.
En 'gewoon' in een bak?? Je krijgt er de rillingen van!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:35

Ik had het wel gehoord, maar jemig als ik het nu zo lees. Een prachtig eerbetoon door de paarden. Vreselijk voor de familie en vrienden. Ik las haar verhaal op de website van de vereniging, ze zat echt volop in de paarden..
Mijn condoleances aan de familie en vrienden