Rascha schreef:Ik lees dit nu al ff mee....
Wat zijn velen hier toch ongezond nieuwsgierig.... Velen lijken hier te vinden dat uitgerekend zij recht hebben op de gehele vuile was van deze failliete manegehoudster.... Sorry, maar wat een brutaliteit...
(nu we het er toch over hebben, wil ik ook wel van div hier weten wat het banksaldo is...)
Ik zie geen uitgemergelde dieren, zoals ik volgens de topictitel zou moeten aantreffen hier, dus wederom weer iets dat uit het verband gerukt schijnt te zijn....
Al die ongezond nieuwsgierige bokkers moeten eens achter hun oren krabben, of ze niet beetje heel zwaar onbeschoft zijn....
Ik ken de failliete dame in kwestie niet, maar ookal schijnt ze niet de beste keuzes in het verleden gemaakt te hebben, ik geloof niet dat er moedwillig dieren zonder eten hebben gestaan....
Ze kiest er zelf toch voor om aan te geven dat ze betalingsachterstand heeft en bij wie allemaal?
Het maakt me geen fluit uit hoeveel ze schuldig is aan wie dan ook, maar ik vraag me gewoon af, waarom ze zo respectloos over deze schulden praat.
Het is wel geld, dat van een ander is en je niet zomaar uit kan geven.
Mijn vriend en ik hebben een koophuis, 2 paarden en een shet, een auto, een hond, 2 katten, geen betalingsachterstanden, leningen, studieschulden of wat dan ook en een heel mooi positief saldo, dit mede te danken aan een zeer goede boekhouding.
Ik heb geen geheimen hoor!