Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debski schreef:Fitzroy schreef:Dat is natuurlijk onzin, wat jullie nu beweren. Feit is dat in de basissport juryleden niet zo gul zijn als in de topsport. Bij 210 (=70%) houdt het echt wel op en dat heeft niet te maken met het feit dat er nu zoveel minder gereden wordt.
Ik vind zeker dat er combinaties overgewaardeerd worden binnen de topsport en daar is Toot en MAR en één van. Als je ziet hoeveel fouten er nog in de proeven zitten en dan toch bijna 80 % scoren gaat het natuurlijk helemaal nergens over.
Dat is idd waar, zo had ik het niet bekeken. Maar als ik zulke fouten rijd in een M1 proef haal ik echt geen winst. Of ze moeten de andere onderdelen zo goed doen dat het de onvoldoendes weer op trekt. En ik moet zeggen dat Toot ook wel mooie stukken had.
Yvette26 schreef:Cayenne schreef:Edward wilde de kur niet zien, maar wilde Totilas wel even gedag zeggen:
http://lockerz.com/s/132154752
Wat zal dit pijnlijk geweest zijn voor Edward...
Ik heb de relatie altijd bekeken alsof Totilas (na HP) de grote liefde van Edward is waarmee hij de hele wereld aan kon, als je die dan kwijt raakt doet dat pijn, heel veel pijn...
Tafje schreef:Zijn die te vergelijken dan? Ieder paard is uniek, en zo'n topper als Toot zeker. Nog los van zijn karakter dat Ed blijkbaar erg mist.. kan me er daarom zeker iets bij voorstellen dat hij het er nog steeds moeilijk mee heeft.
Lovely schreef:Tafje schreef:Zijn die te vergelijken dan? Ieder paard is uniek, en zo'n topper als Toot zeker. Nog los van zijn karakter dat Ed blijkbaar erg mist.. kan me er daarom zeker iets bij voorstellen dat hij het er nog steeds moeilijk mee heeft.
Misschien moet je om jezelf een beeld te vormen eens naar het interview met Ellen van den Berg over Nadine luisteren. Vorige week heeft Cayenne er een link over gegeven naar de site van HollandDoc. Dat is er dan alvast een uit het rijtje.
Tafje schreef:Lovely schreef:
Misschien moet je om jezelf een beeld te vormen eens naar het interview met Ellen van den Berg over Nadine luisteren. Vorige week heeft Cayenne er een link over gegeven naar de site van HollandDoc. Dat is er dan alvast een uit het rijtje.
Daar weet ik alles van (Nadine).. Heeft ook een stuk van in de Hoefslag gestaan geloof ik. Ellen woont hier 5 km vandaan dus ben wel op de hoogte.
Ja; dat verdiende ook zeker geen schoonheidsprijs. Was wel een andere situatie omdat Ellen na haar "uitglijer" een tijd niet heeft kunnen rijden en lang gerevalideerd heeft. Dat ze dan het paard bij iemand anders onderbrengen verdient zeker geen schoonheidsprijs maar is vanuit oogpunt van de eigenaar wel deels te begrijpen.
Lovely schreef:Tafje, het gaat om de knak die Ellen ervan gehad heeft. Tuurlijk begrijpt iedereen dat dat paard tijdens haar revalidatie niet kon blijven, maar dat betekent nog niet dat het niet pijnlijk was.
En trouwens Edward zou zelf ook eens iets kunnen leren van die ezel met die steen, want met Lingh heeft hij dit toch ook al meegemaakt en had dus met dat in het achterhoofd iets aan zijn eigen situatie kunnen doen. Je weet dat je voor een maatschappij rijdt die zijn geld verdient middels de opbrengst van haar investeringen.
Adil schreef:_San87_ schreef:De verkoop van Totilas is uit het oogpunt van de eigenaar ook te begrijpen.
Inderdaad, en dat meer dan alleen een beetje...!
Tendance schreef:Lovely schreef:Tafje, het gaat om de knak die Ellen ervan gehad heeft. Tuurlijk begrijpt iedereen dat dat paard tijdens haar revalidatie niet kon blijven, maar dat betekent nog niet dat het niet pijnlijk was.
En trouwens Edward zou zelf ook eens iets kunnen leren van die ezel met die steen, want met Lingh heeft hij dit toch ook al meegemaakt en had dus met dat in het achterhoofd iets aan zijn eigen situatie kunnen doen. Je weet dat je voor een maatschappij rijdt die zijn geld verdient middels de opbrengst van haar investeringen.
Ben het hier wel een beetje mee eens.
Edward had dit kunnen weten, maakt de pijn niet minder, maar je weet, dat als je in deze business zit dat het een kwestie van komen en gaan is. Is het niet het geld, dan is het wel de leeftijd van het paard...
Tafje schreef:Daar weet ik de feiten niet van.. en niemand weet wat er (of dat er) iets gecommuniceerd is tusssen Ed/MAT etc.. niet alles komt in de pers.
Tafje schreef:Niet iedereen heeft zijn emoties op dezelfde manier onder controle. Niet iedereen is hetzelfde. Maar het hoort zeker bij het ondernemerschap c.q. deze topsport..