Seasons schreef:Mensen аls jullie online zijn bij de livestream, zoek de puntmuts met boa die rechts naastbde koningin zit ga ik doen!!!
Seasons schreef:Mensen аls jullie online zijn bij de livestream, zoek de puntmuts met boa die rechts naastbde koningin zit ik zal opletten!
Beetje balen dat ik vanaf achter de pc de tv niet kan zien.Dus ik zet m'n hoop ook op de livestream, dan ik ook blijven bokken.Maar ik neem aan dat als het op tv komt, hetzelfde op de livestream te zien zal zijn.
Lauraennala schreef:MaaikeMo schreef:Ik zit er ook klaar voor. Hopen dat de stream het gaat doen!Maar ergens heb ik een goed voorgevoel of valse hoop Zou ook goed kunnen, mijn voorgevoelens willen me nog wel is in de steek laten
Seasons schreef:Mensen аls jullie online zijn bij de livestream, zoek de puntmuts met boa die rechts naastbde koningin zit Als ie t doet ga ik zoeken!
jannie86 schreef:nou... ze mogen nu wel eens beginnen dan vind ik hoorInderdaad van de week met de andere wedstrijdenzag je de hele tijd de bak...
Ik heb bewust maar even geen abo op dit onderwerp genomen.Anders zit m'n mailbox net als gister weer helemaal vol met bokt mailtjes, door al dat F5-en.