Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RM94 schreef:s0173957 schreef:GB is écht een kanshebber voor het goud...
Ik zie Nederland nooit verder komen dan het brons, of ze zouden me enorm moeten verrassen.
En wij Belgjes... tja...
Zagers hoort nog niet bijna thuis op een EK... 62%, komaan...
hij staat niet laatste hoor heb nog een 59% en een 61% gezien

_Azar_ schreef:s0173957 schreef:Ik denk ook niet dat als je met een team gaat, je voor de laatste gaat.
Qua GP combinaties is het bij ons echt nog steeds een ramp, en er zal niet direct echt verandering in komen...
Wij moeten hopen dat Vicky snel weer in de ring verschijnt
s0173957 schreef:Die ranglijst zegt niks, Spahn rijdt meestal de kleinere internationale wedstrijden en gaat ook nooit boven de 64% scoren op een EK...
Een Fries krijgt nu eenmaal geen punten.
s0173957 schreef:Die ranglijst zegt niks, Spahn rijdt meestal de kleinere internationale wedstrijden en gaat ook nooit boven de 64% scoren op een EK...
Een Fries krijgt nu eenmaal geen punten.
Super om te zien, ik kreeg er kippenvel van! Marijnissen en Moedwill deden het ook goed, zo leuk om die blijdschap van Marijnissen te zien
Wel jammer dat ik HP niet kan zien vanmiddag, ik hoop dat ik het nog terug kan zien op Sport 24/Politiek 24 of bij het sportjournaal vanavond. Ik vind het trouwens wel apart dat er landenteams en individuele ruiters mee doen, ik dacht dat er alleen landenteams deel mochten nemen aan het EK.
Die Valegro !!!!! Sorry, maar ik zie hem veel liever lopen dan Totilas.