Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chaos schreef:Maar waarom mag ik dan niet mijn mening hebben over het betreffende paard/situatie?
Niet aanvallend bedoelt hoor, ik snap het gewoon niet zo goed.
Yinnar schreef:Chaos schreef:Maar waarom mag ik dan niet mijn mening hebben over het betreffende paard/situatie?
Niet aanvallend bedoelt hoor, ik snap het gewoon niet zo goed.
Maar die mag je toch hebben? Het is duidelijk dat jij niet de weg zou volgen die deze mensen hebben gedaan met hun paard en dat is jouw mening. Wij allen kunnen echter niet oordelen over de eigenaren en het waarom zij wel die weg zijn ingeslagen om dit paard erboven op te krijgen. De echte reden weten we nl. niet omdat wij de beste mensen niet kennen.
chanel1985 schreef:Maar jullie waren er toch ook niet bij, dus jullie kunnen er toch ook niet over oordelen? Evenmin dat ik erbij waren, chaos erbij was)
Chaos schreef:Nuja, als ik het topic doorspit kom ik toch een behoorlijk aantal posts tegen die dat niet vinden.
Yinnar schreef:chanel1985 schreef:Maar jullie waren er toch ook niet bij, dus jullie kunnen er toch ook niet over oordelen? Evenmin dat ik erbij waren, chaos erbij was)
Ik oordeel niet over deze mensen en wat ze hebben gedaan om dit paard er weer boven op te krijgen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Jij niet en die mening mag je hebben. Ik bedoel dat we niet moeten oordelen over de beweegreden van de eigenaren van dit paard want die weten we niet omdat wij ze niet kennen en er niet bij waren tijdens het herstel.
Het moet ook niet zo'n wij tegen jullie topic worden hoor. Laten we op een volwassen manier blijven discussieren. Je kan het niet eens zijn met elkaar maar laten we aardig blijven.
chanel1985 schreef:Misschien is dat het probleem van internet dat sommige dingen anders overkomen dan je bedoeld. Dit is denk ik een algemeen probleem op bokt
atilla schreef:Echt erg dat het gebeurd is, erg lastige keuze ook.
Ik zou er ook eerder aan denken om het dier in te laten slapen.
Echter op dit filmpje vind ik het paard er wel zeer goed uitzien weer en ik zie ook zeker geen ongelukkig paard!
Wie weet is het dan toch wel de goede beslissing geweest van de eigenaresse.
http://bcove.me/jg9l7vu5
tita schreef:Chaos schreef:Minste weerstand? (grinnik).
De keus wel eens gemaakt?
Ja neem moeite en als je tijd heb lees mijn topic acute koliek prince 12l% overlevingskans. Kreeg iid bokt over me heen. Maar nu 3 jaar later leeft nog steeds.
Iedereen hier die roept inslapen kan er nie over oordelen tot je het mee maakt