sporter schreef:Ja dat vind jij
Ik ben duidelijk niet de enigste hier op bokt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
2005 schreef:scheepie schreef:Goh wel een opsteker voor de geldzoekers onder ons: Matthias zoekt ook geld op foto 2 en 3. Pffff, op dat niveau gebeurdt het dus ook.
Met tien miljoen onder mijn kont zou ik ook wel eens naar beneden kijken.
sporter schreef:Hahahahahaha dat spreekt niet voor je hoor![]()
easygoing schreef:Paddenpad schreef:
Bij paarden die pijn hebben kan dat gebeuren.
Nogmaals iets oke maar zoveel nee. Ook niet bij pijn veroorzaakt door een hoefzweer.
besita schreef:en het belangrijkste ..als ie medicatie heeft gekregen moet er gewoon gewacht worden tot die helemaal uit het bloed is verdwenen ..of moeten ze starten en dan gecontroleerd worden en een positieve test afleggen ??
Denk dat ze daar niet zitten op te wachten want dat zou pas een rel ontketenen
Fleurtje100 schreef:Inderdaad niet in deze proporties, en het zou imo ook een stuk sneller hersteld moeten zijn. Het lijkt me dat als je pers en fotografen over de vloer vraagt, je niet pas een week weer aan het trainen bent na een blessure. Bovendien zou tijdens de training het verschil minder zichtbaar moeten zijn aangezien de spieren dan aangespannen zijn. Dat je altijd een beetje terugval ziet klopt, maar dat betekent niet dat die er ook daadwerkelijk is. Over het algemeen zie je bv. ook voor en na een training verschil in bespiering, omdat spieren die net zijn aangespannen meer massa hebben.
Fleurtje100 schreef:En verder.. zien het wel, hopelijk is dit gewoon een dipje, zal lastiger zijn om hem weer op te bouwen na een blessure dan wanneer je hem in goed getraind en in topconditie van Edward over neemt, en gaat het snel weer beter. Ben wel benieuwd of Edward advies zou willen geven aan Rath bij problemen en of Rath erom zou vragen. Genoeg amateurs die een hoogopgeleid paard kopen en die dan een paar keer even terugbrengen naar degene die hem naar dat niveau gereden heeft als ze vast lopen, of nog een tijdje blijven trainen bij die persoon. Zou voor Totilas natuurlijk niet zo verkeerd zijn, maar ik vrees dat het niet gebeurt in dit geval.
besita schreef:en het belangrijkste ..als ie medicatie heeft gekregen moet er gewoon gewacht worden tot die helemaal uit het bloed is verdwenen ..of moeten ze starten en dan gecontroleerd worden en een positieve test afleggen ??
Denk dat ze daar niet zitten op te wachten want dat zou pas een rel ontketenen
s0173957 schreef:amen en uit...
sarabande schreef:s0173957 schreef:amen en uit...
Dat lijkt me een beetje heel definitief.
Wat raar is in dit topic dat degenen die compassie met Totilas hebben voor nitwits, WAR haters, ongenuanceerd, rellers en speculanten uitgemaakt worden.
Terwijl de speculanten die denken dat alles goed gaat en wat door PS in de pers gezegd wordt allemaal waar is, zichzelf zien als degenen die het allemaal weten
Vooralsnog weten de eigenaren en ruiter het het best en de enige manier waarop PS en ruiter het volk ervan kan overtuigen dat Toot de magische Toot nog is, is een openbare wedstrijd rijden.
En tot zover speculeert iedereen hier, dus het is nogal een tunnelvisie om met een vingertje naar degenen te wijzen die een andere mening hebben.
easygoing schreef:Edward zal dit allemaal ook wel met een knoop in zijn maag volgen.
gr_roos schreef:easygoing schreef:Edward zal dit allemaal ook wel met een knoop in zijn maag volgen.
In ieder geval al het gekonkel in dit topic.
Oh zo zielig doen als men in een ander land zoiets doet over 1 van onze topruiters, maar nu staat men wel vooraan om een ander uit en te na te bespreken............
Als je het niet gepast vind dat zoiets over een nederlander gebeurt, wees dan ook zo netjes om het niet bij een buitenlander te doen.
sarabande schreef:Wat raar is in dit topic dat degenen die compassie met Totilas hebben voor nitwits, WAR haters, ongenuanceerd, rellers en speculanten uitgemaakt worden.
Terwijl de speculanten die denken dat alles goed gaat en wat door PS in de pers gezegd wordt allemaal waar is, zichzelf zien als degenen die het allemaal weten
Vooralsnog weten de eigenaren en ruiter het het best en de enige manier waarop PS en ruiter het volk ervan kan overtuigen dat Toot de magische Toot nog is, is een openbare wedstrijd rijden.
En tot zover speculeert iedereen hier, dus het is nogal een tunnelvisie om met een vingertje naar degenen te wijzen die een andere mening hebben.