sporter schreef:Kom op zeg wees eens realistisch.
Wanneer 'realistisch' zijn betekent dat we achterover leunen en alle ellende oogluikend toestaan.... meld ik me niet aan voor die club van 'realistische Bokkers'.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicolletje schreef:Brainless schreef:Maar krijgt hij een multiple choice of een open vraag met bv:
Wat doe je met een hoefbevangen paard, of hoe vaak moet de hoefsmid komen ed.
Mag ik een kat houden?
http://www.dierenbescherming.nl/huisdie ... /starttest
[i]
Resultaat: u heeft 79% gescoord
Of u geschikt bent voor het houden van een kat is twijfelachtig. Misschien is het voor u beter om er eerst nog eens goed over na te denken. Laat u informeren door deskundigen, andere kattenbezitters etc.
*knip*
djuulsie schreef:Wat is 'diervriendelijk' stemmen dan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar....
Ninx schreef:Welke partij vind natuur en dierenwelzijn relevant... en welke partij heeft voldoende gewicht daar ook iets mee te kunnen doen, geef die partij je stem.
Het is echter niet zo dat dat altijd dezelfde partij is... de mate waarin men aandacht besteed aan natuur en dierenwelzijn fluctueert helaas nogal eens.
idsie schreef:de dierenbescherming moet eerst eens naar zijn eigen verzorging van dieren gaan kijken. want de dierenbescherming in nederland zuigt echt heel hard!. laten ze maar een animalcops bureau opzetten die goed loopt.
goeie argumenten hebben ze soms wel. maargoed.
djuulsie schreef:@Blue_kim: als het aan die site ligt, is niemand geschikt om een kat te houden en zitten alle asiels overvol!!! nee, dat is diervriendelijk... :S rare site hoor! ben er van overtuigd dat jij goed voor je katten zorgt hoor!
Talsha schreef:Ninx, maar hoevaak is het ook geen truc om mensen te lokken voor een partij en word er vervolgens weer weinig tot niks mee gedaan?
djuulsie schreef:@Blue_kim: helemaal mee eens hoor... en ik moet zeggen dat de helft van alle paarden ook wel een beetje overdreven is... dan zou dus feitelijk op elke stal de helft van de paarden verwaarloosd moeten zijn... vind ik moeilijk te geloven...
Malenka schreef:Mandyke en ninx,
ik kan het alleen maar met jullie eens zijn. Ook ik sta er van te kijken dat dit topic overwegend negatief commentaar bevat.
djuulsie schreef:djuulsie schreef:@Malenka: het idee dat ze een plan willen maken is prima... alleen het plan zelf zoals het nu beschreven wordt is te belachelijk voor woorden...
Zoals ik dus al zei!!!
djuulsie schreef:djuulsie schreef:@Malenka: het idee dat ze een plan willen maken is prima... alleen het plan zelf zoals het nu beschreven wordt is te belachelijk voor woorden...
Zoals ik dus al zei!!!