Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:09

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:11

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:15

Lara_Silver schreef:
Ayasha schreef:
En nu wordt hij in Duitsland door een Duitse ruiter getraind met een Duitse trainer... Dus dan is de medaille voor Duitsland en is er niets Nederlands meer aan. :) Met een foute training is een paard redelijk snel klaar met goede prestaties, zelfs op basis niveau al laat staan op dat niveau! Dus als ze kunnen blijven presteren doen ze beslist iets goed. En da hebben ze dat enkel aan zichzelf en aan Totilas te danken. :)

Amen.

En goh moet zeggen, de die-hards hier worden steeds creatiever! Als de Duitsers straks prijzen rijden is dat gewoon dankzij ons Nederlanders, ja echt wel, want ze rijden een Nederlands paard! :j ... Komop zeg, echt lachwekkend gewoon. :')

Ik denk dat Mathias met Totilas, die alle wereldrecords al op zijn naam heeft geschreven met Edward, sneller klaar is voor de GP en de grote wedstrijden dan met een groen paard, dus ik denk dat Rath wel degelijk enige baat zal hebben bij de opleiding die dit Nederlands gefokte paard in Nederland van een Nederlandse ruiter heeft gehad hoor. ;) Maar als jullie denken van niet, dan zal mij dat echt worst zijn. :=

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:20

Lante schreef:
Ik denk dat hij met Totilas, die alle wereldrecords al op zijn naam heeft geschreven met Edward sneller klaar is voor de GP en de grote wedstrijden dan met een groen paard, dus ik denk dat Rath wel degelijk enige baat zal hebben bij de opleiding die dit Nederlands gefokte paard in Nederland van een Nederlandse ruiter heeft gehad hoor. ;) Maar als jullie denken van niet, dan zal mij dat echt worst zijn. :=

wat mij betreft heb je groot gelijk. Op een goed opgeleid paard is het makkelijk(er) en sneller scoren dan onder aan "die bodem" beginnen met een groen paard

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:21

Lante schreef:
Ik denk dat Mathias met Totilas, die alle wereldrecords al op zijn naam heeft geschreven met Edward, sneller klaar is voor de GP en de grote wedstrijden dan met een groen paard, dus ik denk dat Rath wel degelijk enige baat zal hebben bij de opleiding die dit Nederlands gefokte paard in Nederland van een Nederlandse ruiter heeft gehad hoor. ;) Maar als jullie denken van niet, dan zal mij dat echt worst zijn. :=

Voordeel? Absoluut!
Alles bepalend? Neuh..... :Y)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:27

Adil18 schreef:
Lante schreef:

Voordeel? Absoluut!
Alles bepalend? Neuh..... :Y)

Dat zegt ook niemand hier volgens mij, dat het allesbepalend is. ;)
Maar Rath is een goeie ruiter, dus daar heb ik wel vertrouwen in.

Zooist

Re: Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:29

bastiano680

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:31

Kom op zeg,
Wij Nederlanders hebben jaren lang Duitsland leeggehaald aan goede paarden. Hebben getraind bij Duitse trainers, de laatste 8 a 9 jaar hebben we zelf een beetje de boel op orde qua paarden en trainers.
En dan nu zeiken dat Duitsland dat een keer bij ons doet?

En het filmpje ziet er veelbelovend uit, dus wen er maar aan dat ie straks onder Rath hoge scores gaat lopen :D

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:32

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:33

Lante schreef:
Dat zegt ook niemand hier volgens mij, dat het allesbepalend is. ;)
Maar Rath is een goeie ruiter, dus daar heb ik wel vertrouwen in.

Dan moet je toch even terug lezen, want er zijn genoeg berichten in die trand te vinden ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:37

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:38

Tuurlijk is het sneu voor Edward, en jammer voor Nederland. Want het was een mooi team!
Ik hoop dat Rath en Toot het samen goed gaan doen. En wens ze veel succes samen !

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:39

Lante: totilas is veel meer Duits als Nederlands. In de moederlijn, zit verschrikkelijk veel Duits bloed. Dus Nederlands gefokt paard..........................En Gribaldi ( wat zullen de Duitsers gehuild hebben, toen hij verkocht werd naar Nederland) is ook Duits.....

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:06

Lante schreef:

Ik heb het niet over de opleiding van het paard. Logisch heeft hij daar baat bij. Totilas heeft recentelijk gebleken als een paard waarop ook een ander kan wegrijden en dat duidt op kwalitatieve africhting. Ik gaf slechts een extreem voorbeeld, doelend op de mensen die maar niet willen begrijpen dat ze aan het muggeziften zijn. (onder andere de discussie duits-nederlands paard)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:09

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:16

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:22

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:25

Is vanmorgen geweest dus!

Ik vind ze wel een fijne combi als ik het zo zie!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:26

Wordt Totilas nu met hetzelfde hoofdstel gereden als Edward hem altijd mee reed?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:26

Het is wel een plaatje hoor hun 2 naast elkaar staan wat een mooie foto;

Afbeelding

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:31

Lante schreef:

Ik ben het hier helemaal mee eens :j

Het filmpje ziet er wel fijn uit maar ik moet er wel aan wennen. Het is niet meer dezelfde Totilas, zegmaar. Die foto hierboven is wel heel lief :+:

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:32

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:33

Het ziet er idd netjes uit!
Het is heeeell sneu voor Edward en jammer voor Nederland idd :(:)
Maar Nederland vindt wel een nieuwe topper! :D

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:37

xx_Horsiex schreef:
En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...

hier nog 1...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:48

Frodo_ schreef:
xx_Horsiex schreef:
En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...

hier nog 1...

Nou ja, gelukkig beschikken jullie beide over genoeg zelfkennis :P ;)