smeetjoew schreef:
leuk filmpje, jammer dat Rath er nog niet opzit maar die dame rijd hem erg eerlijk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Ayasha schreef:En nu wordt hij in Duitsland door een Duitse ruiter getraind met een Duitse trainer... Dus dan is de medaille voor Duitsland en is er niets Nederlands meer aan.Met een foute training is een paard redelijk snel klaar met goede prestaties, zelfs op basis niveau al laat staan op dat niveau! Dus als ze kunnen blijven presteren doen ze beslist iets goed. En da hebben ze dat enkel aan zichzelf en aan Totilas te danken.
Amen.
En goh moet zeggen, de die-hards hier worden steeds creatiever! Als de Duitsers straks prijzen rijden is dat gewoon dankzij ons Nederlanders, ja echt wel, want ze rijden een Nederlands paard!... Komop zeg, echt lachwekkend gewoon.
Lante schreef:Ik denk dat hij met Totilas, die alle wereldrecords al op zijn naam heeft geschreven met Edward sneller klaar is voor de GP en de grote wedstrijden dan met een groen paard, dus ik denk dat Rath wel degelijk enige baat zal hebben bij de opleiding die dit Nederlands gefokte paard in Nederland van een Nederlandse ruiter heeft gehad hoor.Maar als jullie denken van niet, dan zal mij dat echt worst zijn.
Lante schreef:Ik denk dat Mathias met Totilas, die alle wereldrecords al op zijn naam heeft geschreven met Edward, sneller klaar is voor de GP en de grote wedstrijden dan met een groen paard, dus ik denk dat Rath wel degelijk enige baat zal hebben bij de opleiding die dit Nederlands gefokte paard in Nederland van een Nederlandse ruiter heeft gehad hoor.Maar als jullie denken van niet, dan zal mij dat echt worst zijn.
Adil18 schreef:Lante schreef:Ik denk dat Mathias met Totilas, die alle wereldrecords al op zijn naam heeft geschreven met Edward, sneller klaar is voor de GP en de grote wedstrijden dan met een groen paard, dus ik denk dat Rath wel degelijk enige baat zal hebben bij de opleiding die dit Nederlands gefokte paard in Nederland van een Nederlandse ruiter heeft gehad hoor.Maar als jullie denken van niet, dan zal mij dat echt worst zijn.
Voordeel? Absoluut!
Alles bepalend? Neuh.....
Lante schreef:Ik denk dat Mathias met Totilas, die alle wereldrecords al op zijn naam heeft geschreven met Edward, sneller klaar is voor de GP en de grote wedstrijden dan met een groen paard, dus ik denk dat Rath wel degelijk enige baat zal hebben bij de opleiding die dit Nederlands gefokte paard in Nederland van een Nederlandse ruiter heeft gehad hoor.Maar als jullie denken van niet, dan zal mij dat echt worst zijn.
Thomas schreef:Het is wel een plaatje hoor hun 2 naast elkaar staan wat een mooie foto;
http://www.eurodressage.com/equestrian/ ... las_02.jpg
xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
Frodo_ schreef:xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
hier nog 1...