Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik heb gehoord van de mogelijke nationaliteitswissel die Gal er voor over zou hebben om Totilas weer te mogen gaan rijden, maar dat acht ik onmogelijk. Om de Duitse nationaliteit aan te kunnen nemen moet je minimaal tien jaar in Duitsland hebben gewoond of met een partner in het huwelijk treden die over de Duitse nationaliteit beschikt", aldus Schockemöhle
Equimotion schreef:Citaat:Ik heb gehoord van de mogelijke nationaliteitswissel die Gal er voor over zou hebben om Totilas weer te mogen gaan rijden, maar dat acht ik onmogelijk. Om de Duitse nationaliteit aan te kunnen nemen moet je minimaal tien jaar in Duitsland hebben gewoond of met een partner in het huwelijk treden die over de Duitse nationaliteit beschikt", aldus Schockemöhle
och dat laatste is zo te regelen.....
TinekeHorses schreef:Nee, niet Sven of Sanneke. De familie Rothenberger wilt niet dat een van hun op Totilas zou gaan rijden las ik hier; http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/17 ... iet-rijden
Equimotion schreef:Citaat:Ik heb gehoord van de mogelijke nationaliteitswissel die Gal er voor over zou hebben om Totilas weer te mogen gaan rijden, maar dat acht ik onmogelijk. Om de Duitse nationaliteit aan te kunnen nemen moet je minimaal tien jaar in Duitsland hebben gewoond of met een partner in het huwelijk treden die over de Duitse nationaliteit beschikt", aldus Schockemöhle
TinekeHorses schreef:Nee, niet Sven of Sanneke. De familie Rothenberger wilt niet dat een van hun op Totilas zou gaan rijden las ik hier; http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/17 ... iet-rijden
CK88 schreef:Regallie schreef:Ik had het Edje wel gegund, maar helaas er is al een nieuwe ruiter. Ik ben erg benieuwd wie het is en hoe Toot onder hem of haar gaat presteren..
Er word wel gezegd dat Duitsland onze paarden en ruiters voor ons weg kaapt, maar is Totilas niet een rasechte duitser?Hij mag dan wel in NL zijn gefokt, maar hij is toch van duitse afstamming?