Paul Schockemöhle laat zich uit over Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:52

Rambobo schreef:
Cees Visser heeft toch al genoeg poen, waarom Toot dan verkopen?
Juist Totilas kon ervoor zorgen dat hij zijn naam en bedrijf cq. stal op de kaart zou zetten, dit is deels ook al gelukt. Maar hij heeft het verprutst door Toot te verkopen. Heb zo'n vaag vermoeden dat hij het kan gaan schudden in de paardenwereld. Hij heeft het behoorlijk verprutst.
En dan nog uitgerekend aan de Duitsers verkopen ....
En vooral voor Edward ontzettend oneerlijk, had dan op zn minst nog geregeld dat Edward Toot kon blijven rijden.

Paardenman die Cees?? yeahh right kiss my ##s

Ken jij Cees Visser?
Jij vind dat hij het verprutst heeft, vele anderen zouden precies hetzelfde doen, als ze in zijn schoenen stonden. Waarom zou het volgens jou kunnen schudden in de paardenwereld. das toch onzin?
Het is idd zuur voor de nederlandse dressuursport, ik vind het nog het meest erg voor Edward Gal. Maar om meneer Visser hier nu naar beneden te halen, vind ik niet erg netjes. Misschien is hij wel meer paardenman dan jij ooit paardenvrouw zal worden.

Amandavd

Re: Paul Schockemöhle laat zich uit over Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:00

Tsja, over een jaar is Toot er toch niet meer, op een of andere manier sterven alle toppaarden vaak binnen een a twee jaar na verkoop...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:04

xx_Horsiex schreef:
Tsja, over een jaar is Toot er toch niet meer, op een of andere manier sterven alle toppaarden vaak binnen een a twee jaar na verkoop...

Beetje zwartgallig, vind je ook niet? Ook andere mensen kunnen prima voor de paarden zorgen hoor, das heus niet voorbehouden aan de nederlanders. Misschien waren de paarden evengoed omgekomen bij hun nederlandse verzorgers/ eigenaren.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:08

Mindim schreef:
xx_Horsiex schreef:

Beetje zwartgallig, vind je ook niet? Ook andere mensen kunnen prima voor de paarden zorgen hoor, das heus niet voorbehouden aan de nederlanders. Misschien waren de paarden evengoed omgekomen bij hun nederlandse verzorgers/ eigenaren.

Hoho, ik zeg toch niet dat alleen Nederlanders goed voor hun paard zorgen?

Zwartgallig? Ja misschien wel, maar ik hoop alleen maar dat ik over 1 a 2 jaar niet kan zeggen, zie je nou wel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:13

Maar dat is toch wel de strekking, je zegt het niet met woorden, maar wat bedoel je er anders mee als je noemt dat die paarden allemaal sterven 1 a 2 jaar na verkoop? Bijna allemaal zijn ze naar het buitenland verkocht.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:47

Rambobo schreef:
Cees Visser heeft toch al genoeg poen, waarom Toot dan verkopen?
Juist Totilas kon ervoor zorgen dat hij zijn naam en bedrijf cq. stal op de kaart zou zetten, dit is deels ook al gelukt. Maar hij heeft het verprutst door Toot te verkopen. Heb zo'n vaag vermoeden dat hij het kan gaan schudden in de paardenwereld. Hij heeft het behoorlijk verprutst.
En dan nog uitgerekend aan de Duitsers verkopen ....
En vooral voor Edward ontzettend oneerlijk, had dan op zn minst nog geregeld dat Edward Toot kon blijven rijden.

Paardenman die Cees?? yeahh right kiss my ##s

Dat bedrijf was er ook wel zonder Totilas... :)
http://www.moorlandbv.com/ :=

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 12:19

Sure....... Er wordt nu wel van alles weer geroepen, maar geloof me, ik zie al wat er gaat gebeuren als Tootje straks WEL goed presteert onder een andere ruiter.

Dan is het opeens niet de prestatie van de combie ruiter/paard, maar natuurlijk weer de verdienste van meneer Gal....

En zo kun je ieder resultaat wat het paard in de toekomst al dan niet gaat halen, uitleggen zoals het je uitkomt... zucht.........

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:16

Mindim schreef:
Maar dat is toch wel de strekking, je zegt het niet met woorden, maar wat bedoel je er anders mee als je noemt dat die paarden allemaal sterven 1 a 2 jaar na verkoop? Bijna allemaal zijn ze naar het buitenland verkocht.

Geldt toch ook voor paarden die verkocht worden naar Nederland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:38

xx_Horsiex schreef:
Mindim schreef:

Geldt toch ook voor paarden die verkocht worden naar Nederland?

Leg me je reactie eens uit, want ik begrijp em niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:41

xx_Horsiex schreef:
Hoho, ik zeg toch niet dat alleen Nederlanders goed voor hun paard zorgen?

Zwartgallig? Ja misschien wel, maar ik hoop alleen maar dat ik over 1 a 2 jaar niet kan zeggen, zie je nou wel....

Ik vind dat je hele stevige uitspraken doet.... ;) Lingh leeft bij mijn weten bv nog. :+ En die is toch echt van Nederland naar het buitenland gegaan.
Scandic doet het ook vrij goed om toch al stilaan op sterven na dood te moeten zijn...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:08

Mogen stevige uitspraken niet meer gedaan worden dan?

We zullen wel zien he, de tijd zal het leren...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:09

Niet als je ze niet kan onderbouwen. Genoeg uitgevoerde paarden die behoorlijk fijn gaan voor al 3 jaar dood te moeten zijn.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:11

Er worden zo ontzettend veel paarden verkocht naar het buitenland. Toppers al dan niet particuliere knollen. Dagelijks vertrekken er paarden naar amerika, japan, zwitserland, engeland, duitsland en noem het maar op.
En het gebeurt wel eens dat een paard sterft ja. Dat is flink balen en dikke pech, maar naar mijn weten zijn dat geen mysterieuze doodsoorzaken, maar gewoon omstandigheden als botbreuken etc. ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:19

Ayasha schreef:
Niet als je ze niet kan onderbouwen. Genoeg uitgevoerde paarden die behoorlijk fijn gaan voor al 3 jaar dood te moeten zijn.

We zullen het zien...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:22

Edit: laat eigenlijk maar zitten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:43

Ayasha schreef:
Edit: laat eigenlijk maar zitten. :+

Groot gelijk :D