ag. er is weer 'n hoop geld binnen bij moorland, Totilas gaat waarschijnlijk(of is dit al zeker?) dekken, dus wie weet wat voor mini-totilassen we nog binnen nederland krijgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michael1104 schreef:@MariekeB: leuk dat je het allemaal recht probeert te praten maar dit zijn wel degelijk teksten die de betrokkenen zelf hebben gezegd. Als dit niet hun bedoeling is, dan zou een officieel bericht met hetgeen zij willen bereiken wel de moeite waard zijn denk je niet?
s0173957 schreef:Ik heb net eens door de comments gescrolled op de site van M A Rath...
Mijn God, sommige mensen weten precies niet echt wat ze zeggen...
Zo bv het argument dat elke winst hij moet Totilas zou rijden een winst voor Gal zou zijn omdat hij hem heeft opgeleerd... wel, dan is elke winst voor Gal met Voice een voor Imke...
Zo werkt de paardenwereld nu eenmaal, het gaat hier over MILJOENEN euro's!!!
Ik vind dat je in deze situatie echt niemand iets kwalijk kan nemen, niet Visser, niet Schockemöhle, niet z'n toekomstig ruiter...
s0173957 schreef:Ik heb net eens door de comments gescrolled op de site van M A Rath...
Mijn God, sommige mensen weten precies niet echt wat ze zeggen...
Zo bv het argument dat elke winst hij moet Totilas zou rijden een winst voor Gal zou zijn omdat hij hem heeft opgeleerd... wel, dan is elke winst voor Gal met Voice een voor Imke...
Zo werkt de paardenwereld nu eenmaal, het gaat hier over MILJOENEN euro's!!!
Ik vind dat je in deze situatie echt niemand iets kwalijk kan nemen, niet Visser, niet Schockemöhle, niet z'n toekomstig ruiter...
Moeni11 schreef:Het is toch helemaal niet zeker dat Rath dat paard gaat rijden?
MariekeB schreef:Natuurlijk is het triest ,dat mensen vervelende berichten posten bij Rath, maar dat heeft uiteraard niets met deze actie te maken ( hooligans hebben toch ook niets met voetbal te maken)
Het is minstens net zo triest , dat de oprichtster van de facebookgroep, bedreigd wordt! en niet 1 dreigmail, maar velen.Dat terwijl ze toch een heel braaf, niet controversieel doel heeft.
Dat 555 verhaal is ergens de wereld ingeholpen, en dat is verre van handig.
Ik lees hier ook geregeld dat het onprofessioneel is : en dat klopt, en dat is maar goed ook.
Want welke prof zou dit aandurven, zoiets "aparts" en impulsiefs als dit , dit kan alleen zo groot worden , juist doordat het om hele gewone mensen gaat die het idee kregen om de media te betrekken bij het feit dat we graag willen dat Totilas hier blijft.
Wie had kunnen bedenken dat 1 dag na de oprichting van een facebook groep, ook inderdaad de volledige Nederlandse pers er zich op zou storten? Dat het zo groot zou worden als het nu is. Niemand toch.
Dat iedereen inderdaad de pers zou gaan mailen, en dat betreffende pers ook zou reageren.
Steek je hoofd boven het maaiveld uit en het wordt eraf gehakt.
Of je nou Visser heet en een paard verkoopt, of dat je een groep opgericht om het paard voor Nederland te behouden. Als je niet zoals de middelmaat bezig bent , wordt je afgemaakt.
Jammer
Moeni11 schreef:Uit het artikel van de hoefslag kan ik lezen dat de verkoop ook te maken had met de privesituatie van de fam. Visser. Hun hele leven draaiden 7 dagen per week om Totilas en als je twee jonge kids hebt, begrijp ik wel dat je er een keer zat van ben. Vooral als dit soort bedragen dan voorbij komen.
Norway_girl schreef:MariekeB schreef:Natuurlijk is het triest ,dat mensen vervelende berichten posten bij Rath, maar dat heeft uiteraard niets met deze actie te maken ( hooligans hebben toch ook niets met voetbal te maken)
Het is minstens net zo triest , dat de oprichtster van de facebookgroep, bedreigd wordt! en niet 1 dreigmail, maar velen.Dat terwijl ze toch een heel braaf, niet controversieel doel heeft.
Dat 555 verhaal is ergens de wereld ingeholpen, en dat is verre van handig.
Ik lees hier ook geregeld dat het onprofessioneel is : en dat klopt, en dat is maar goed ook.
Want welke prof zou dit aandurven, zoiets "aparts" en impulsiefs als dit , dit kan alleen zo groot worden , juist doordat het om hele gewone mensen gaat die het idee kregen om de media te betrekken bij het feit dat we graag willen dat Totilas hier blijft.
Wie had kunnen bedenken dat 1 dag na de oprichting van een facebook groep, ook inderdaad de volledige Nederlandse pers er zich op zou storten? Dat het zo groot zou worden als het nu is. Niemand toch.
Dat iedereen inderdaad de pers zou gaan mailen, en dat betreffende pers ook zou reageren.
Steek je hoofd boven het maaiveld uit en het wordt eraf gehakt.
Of je nou Visser heet en een paard verkoopt, of dat je een groep opgericht om het paard voor Nederland te behouden. Als je niet zoals de middelmaat bezig bent , wordt je afgemaakt.
Jammer
Amen!
![]()
![]()
Pot verwijt de ketel, dat is het enige wat ik hiervanuit opmaak. Het is natuurlijk erg makkelijk om achterover in je stoel te zitten en mensen voor penny uit te maken en oordelen te trekken. Als je zelf geen gevoel erbij hebt, hoe kun je dan in godsnaam deze mensen veroordelen. En waarom moet je dan persè al die actievoerders zo door de stront halen. Om je eigendunk een boost te geven?
De actie opzich vind ik best gaaf, eindelijk mensen die om de sport geven en hart en ziel hebben voor een combinatie. En extremisten zitten overal, mensen die vuile berichten sturen, of dit nu in het guestbook van mr Rath gebeurt, dreigmailen betreft naar Visser of de oprichtster maakt niet uit, hierbij zijn beide partijen even vuil bezig.
Verder trekt de groep 100% de handen af van al de leden die vuile beichten rondspreiden. Die gooien de ruiten in voor de leden die wèl normaal bezig zijn en ergans op een normale manier proberen te komen met de actie.
Janine1990 schreef:Moeni11 schreef:Uit het artikel van de hoefslag kan ik lezen dat de verkoop ook te maken had met de privesituatie van de fam. Visser. Hun hele leven draaiden 7 dagen per week om Totilas en als je twee jonge kids hebt, begrijp ik wel dat je er een keer zat van ben. Vooral als dit soort bedragen dan voorbij komen.
Tjee, arme kinderen zeg...![]()
Dus voor de mensen die de beslissing verschrikkelijk vinden, mag toch aannemen dat dit een hoop goed maakt...
Tafje schreef:Janine1990 schreef:Tjee, arme kinderen zeg...![]()
Dus voor de mensen die de beslissing verschrikkelijk vinden, mag toch aannemen dat dit een hoop goed maakt...
Hm... deels, anderszijds hadden ze hem dan niet aan een Nederlander kunnen verkopen?? Ik ga er in ieder geval uit dat er ook "vermogende" Nederlanders zijn die best een bod op Toot hebben gedaan..