ivy_power89 schreef:Bomba schreef:Wat een gaaf nieuws, blij om..
goh, ik kan die vreugde niet met je delen....
Nou, ik ook niet helaas..
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze dan.. Geld is lelijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
starjo schreef:Zo zie je maar weer wat![]()
![]()
doen met de mens.
Het is allemaal voor de euries te doen , want stel je voor dat je zo'n bod krijg , je doet het niet en morgen is hij dood. NOU ENIk zou dan zeggen, ik heb er van genoten dat dit mijn paard was.
![]()
En of ze nu €1500,- of €15.000.000 zouden opbrengen, voor mij is hij altijd onbetaalbaar en niet te koopFijn leven hebben die paarden ook
, altijd maar weer verhuizen, want wie zegt dat Paul hem ook niet weer doorverkoopt
wat zijn mensen toch eigenlijk
![]()
geven ze uberhaupt wel om hun dieren
![]()
Ik vind het heel erg voor Edward, zij waren de perfecte combinatie,en hij had toch een binding met dat paard![]()
Fijn he ander mans paard rijden en dan ineens horen dat hij verkocht is![]()
En eewig zonde dat altijd als er een goed paard op nederlandse bodem loopt het altijd weer verkocht moet worden naar het buitenland,
smeetjoew schreef:Als de veulens die komend jaar geboren zullen worden, tegenvallen, dan eet ik m'n schoen op. Topmerries zijn drachtig van Totilas, hoe kan daar nou een krom ding uit komen? Dus tegenvallen zal het niet.
Ayasha schreef:lifaya schreef:Ik denk persoonlikjk niet dat we bang moeten zijn dat hij meedoet aan de OS 2012. Hij zal waarschijnlijk nooit zo presteren zonder Edward!
Dat kan volgens mij nog wel eens tegenvallen.
Schockemöhle is de minste niet.
Aranel schreef:edelweis1 schreef:Hier had iedereen op kunnen wachten, geld maakt de wereld rond. Vooral jammer voor Ed, hopelijk kan hij met Sisther straks weer schitteren of met z'n andere toppers op stal.
Nouja het is wel duidelijk dat geen van de paarden die hij nu op stal heeft staan zo kan lopen als Totilas
Dat was echt gewoon een wereldpaard(kijk alleen al naar de prijs..). Nee ik vind het eigenlijk niet kunnen van die eigenaarHij had, vind ik, sowieso moeten wachten tot na Londen 2012.
Johanna59 schreef:Waarom werden er alleen topmerries door Totilas gedekt??
Een hengst kan bewijzen hoe goed hij is, door juist minder kwalitatief goede merries te dekken.
Nu ligt de kwaliteit van de veulens straks bij de merries. Hier is zooooo goed over nagedacht.
En iedereen is er in gestonken!!!