horseyfries schreef:Adil18, als het oprecht protest zou zijn, zou dat paard dan plotseling zo braaf worden in de hoofdring? Of zou hij er juist van profiteren en ook daar in protest komen?
Te zien aan de resultaten van Anky met Salinero en het feit dat hij altijd zijn werk met veel overgave doet in de ring, zeg ik dat het duidelijk is dat zij daar het paard corrigeert en dat dat duidelijk zijn effect heeft gehad omdat hij daarna super loopt in de ring.
@Nilan, je opmerking over nek-artrose slaat kant noch wal want de paarden van Anky staan allemaal kerngezond bij haar, worden heel oud, en zijn zelfs nog op rontgenfoto's gezet om te bewijzen dat er helemaal geen schade te zien is.
En over de "voorbeeldfunctie": Anky beoefent topsport. Als ik niet kan zwemmen en ik zie Pieter van den Hoogenband op tv, denk "dat wil ik ook", spring in het water en verzuip, is Pieter daar dan schuldig aan? Mensen moeten nog altijd zelf nadenken en als zij dat niet doen en niet beseffen dat als een turner een spagaat kan, zij dat niet dezelfde dag ook kunnen, dan is niet de topsporter daar verantwoordelijk voor maar die persoon zelf.
Dan heb je zeker het laatste optreden van Salinero in Dortmund gemist.
Je kunt het terugzien op clipmyhorse.
In de hoofdring ging Salinero al aardig in de staak. Hij was bang van een object dat zich
achter de schotten bevond.
PB had ook aardig last van dit object.
Nog geen week later had Salinero met de schoft vastgelegen in de stal.
Ik twijfel toch een beetje.