Ongelooflijk, ik volg het topic van het begin en je hoopt zo op een wonder
Ik vrees dat haar ouders na het gesprek een hele moeilijke keuze hebben moeten maken, ik wil hen en alle nabestaanden heel veel sterkte wensen.
Leslie90
Geplaatst: 03-09-10 17:49
Ook ik heb het topic gevolgd vanaf het begin, wat moet het een verschrikkelijke tijd zijn geweest voor de ouders en nabestaande. Steeds weer die hoop, en het leek zo goed te gaan, en dan opeens dit nieuws echt heel erg. Heel veel sterkte aan de nabestaande en ouders
paddy
Geplaatst: 03-09-10 17:53
wat een drama. ik denk ook dat ze een moeilijke beslissing hebben moeten maken. ik hoop dat de nabestaanden het straks een plekje kunnen geven. wat lijkt me dit moeilijk om te verwerken. ik wens alle nabestaanden heel veel strerkte met dit verlies.
Peuk
Geplaatst: 03-09-10 17:54
Jeetje... Zo oneerlijk is het weer. Veel sterkte voor alle nabestaanden.
Pff.. Ze is dus overleden.. Ik had zo gehoopt op een wonder.. Ik wil de nabestaanden heel, heel veel sterkte wensen...
Dit heeft echt de hele dag in mijn hoofd rondgespookt, het heeft me echt geraakt.. Omdat het dichtbij is, en vooral omdat het ons allemaal zou kunnen gebeuren.. Echt schokkend..
Barb46
Geplaatst: 03-09-10 17:57
Denk inderdaad ook dat haar ouders een hele moeilijke beslissing hebben moeten nemen. Je hoopt als ouders zijnde nooit zo beslissing te hoeven maken voor je eigen kind. Het lijkt mij het moeilijkst en het zwaarste wat je maar kan overkomen. Ik schrik hier ook heel erg van. Ik kende haar wel niet maar rijd een stal naast de stal waar hun staan.
Lieve Miriam, je hebt zo hard gevochten maar het gevecht heb je helaas niet gewonnen. Hopelijk vind je nu je rust. Ik wens de ouders en broers, famillie en vrienden heel veel sterkte toe met dit grote verlies.
quibje
Geplaatst: 03-09-10 17:59
ik las het net op een ander forum. hier word je echt heel stil van..vind het zo erg voor iedereen..
Ik zag het net ook. Wat verschrikkelijk & ook heel moeilijk voor haar nabestaanden. Heel veel sterkte voor iedereen die haar heeft gekend!
Blackbinky
Geplaatst: 03-09-10 18:05
Heb er geen woorden voor, wat erg.....wat eng. Sterkte voor de nabestaande..
wph1
Geplaatst: 03-09-10 18:05
Ik was een stille meelezer en er behoorlijk van onder de indruk. Waarom,is dan toch altijd het woord wat als eerste naar boven komt.
Waarom zijn er zoveel vragen. Waarom is er zoveel pijn. Waarom zijn er zoveel dingen die niet te begrijpen zijn.
Heel veel sterkte voor de familie,vrienden en bekende
A_nita
Geplaatst: 03-09-10 18:10
Heel veel sterkte voor de ouders, familie, vrienden en bekenden.
Ik heb zo gehoopt dat ze het gevecht zou winnen.. 2 jaar geleden heeft mijn collega met zwaar hersenletstel ook de strijd verloren, het verloop was bijna identiek.
xxelviraxx
Geplaatst: 03-09-10 18:17
Heel veel sterkte toegewenst voor de nabestaande. Ik vind het echt heel erg. Zo'n jonge vrouw................... Geen woorden voor
sterregoud
Geplaatst: 03-09-10 18:19
heel veel sterkte voor de nabestaanden,
noudy
Geplaatst: 03-09-10 18:21
Wat erg, had op beter bericht gehoopt, wens de ouders, familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
zodiacje
Geplaatst: 03-09-10 18:23
ach wat vreselijk... Weet even niet zo goed wat te typen, had zo gehoopt op een andere afloop dan deze...
Héél veel sterkte voor alle familie, vrienden en kennissen...
nee wat ontzettend erg dit! Ik heb het van begin af aan gevolgd, zeker omdat het hier vlakbij is en wij daar ook langsrijden te paard. Iedere dag hoopvol ded blog gelezen en deze week had ik echt hoop dat het goed zou gaan en dan toch slaat het noodlot toe... Echt verschrikkelijk en waarschijnlijk een zeer zware en toch moedige beslissing die er gemaakt zal zijn. Ik wil haar ouders, broer, familie en vrienden/kennissen erg veel sterkte wensen.
uniekhorse
Geplaatst: 03-09-10 18:53
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg, net nu het allemaal iets beter leek te gaan.. Heel veel sterkte gewenst aan alle familieleden, vrienden en kennissen.. Arme meid..