Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aerdenhout1 schreef:Als je nog wat nodig hebt kom je een keertje langs he?
Heb jij zelf al een ander onderkomen voor je paard?
Wat gaat er nu verder met de stal gebeuren? Gaat de eigenaar het wel saneren?
Dat zal toch een lieve duit gaan kosten!
Maar het was al laat achterin de middag haha.

vandaalen schreef:Hey iedereen
even terug te kommen op het feit dat john niets zou doen of wil doen dat is dus lariekoek he!!!!
john wil zo veel doen maar er zijn 2 dingen die mee spellen. 1 de gemeente die eerst he terrein aan john terug moet geven voor john ook maar iets kan doen. En 2 het gaat hier om hele Groote geldbedragen!! om het terrein te reinigen en dat geld moet je wel hebben. Dus het verwijd dat john niets zou doen slaat nergens op. Hij zit niet voor niets al van af het begin in een tent en draagt zorg voor de paarden en het trein
.
johnvt schreef:Hallo,
Even een korte reactie van mijn kant naar iedereen hier in het toppic of mensen die wel mee lezen en niet reageren hier of elders.
Als eerste kan ik het helemaal eens zijn met Karin, ik wil dolgraag beginnen maar MAG niet, eerst moet het terrein vrij gegeven worden aan mij en dan pas kan ik aan de slag met de rest hier om Stal Midden Delfland terug te halen waar ik 10 jaar
voor gewerkt hebt en gevochten om het zo mooi te maken voor ons allen.
Ik probeer er alles aan te doen onze stal en de dingen daarom heen zoals bewoning weer te starten na opruiming saneer bedrijf.
Lukt dat niet, lag het niet aan mij. Ik doe mijn best OOK NU
John
aerdenhout1 schreef:johnvt schreef:Hallo,
Even een korte reactie van mijn kant naar iedereen hier in het toppic of mensen die wel mee lezen en niet reageren hier of elders.
Als eerste kan ik het helemaal eens zijn met Karin, ik wil dolgraag beginnen maar MAG niet, eerst moet het terrein vrij gegeven worden aan mij en dan pas kan ik aan de slag met de rest hier om Stal Midden Delfland terug te halen waar ik 10 jaar
voor gewerkt hebt en gevochten om het zo mooi te maken voor ons allen.
Ik probeer er alles aan te doen onze stal en de dingen daarom heen zoals bewoning weer te starten na opruiming saneer bedrijf.
Lukt dat niet, lag het niet aan mij. Ik doe mijn best OOK NU
John
AAH eigenaar van de stal begrijp ik!
Jhon dan nog even persoonlijk..alle sterkte en hou je taai he!!
Ik begrijp wel een beetje waar je doorheen moet en weet ook dat de nachten erg kort zijn, maar komt tijd, komt raad he!!!!
aerdenhout1 schreef:Stomtoevallig heb ik dat stukje ook gezien op TV.
Wat mij zo verbaasde is dat er wel een paard stond op dat weiland naast de stal??
Hoe is het nu trouwens met al de dieren? Had de eigenaar geen honden of katten b.v?
Verschrikkelijk als zoiets je overkomt!
)

easygoing schreef:Is het voor dieren niet schadelijk?

easygoing schreef:nee dat is zo maar op dieren kan het natuurlijk een heel ander effect hebben dan op mensen mocht dit voor hun ook schadelijk zijn. En wat betreft overdreven, persoonlijk denk ik dat je er gewoon beter helemaal niet mee in aanraking kan komen. Het is niet voor niets verboden.
Monica24 schreef:@ Nann: (gefeliciteerd met je verjaardag overigens) Wees wel voorzichtig, die regels zijn er niet voor niets en als je iemand er dood aan heb zien gaan van dichtbij, dan denk je wel 2x na voordat je met asbest in aanraking komt, hoe weinig of eenmalig het ook is. Omdat ze "vroeger" onvoorzichtig waren gaan er nu zoveel mensen aan dood. En het is echt een rot-ziekte!!
Nogmaals veel sterkte voor alle betrokkenen.
Er stond in de krant overigens nog een foto met 3 mensen in een maanpak met een aantal zadels. Zag er bizar uit.

Assiej schreef:easygoing schreef:zegels verbroken? Ach ach wat een ellende zeg. Het word jullie wel steeds onmogelijker gemaakt. Balen zeg.
@Assiej Ik denk eigenlijk dat wat Scheepie voorstelt helemaal niets afwijkt van de werkelijkheid. De mensen zijn gedupeerd en zijn slachtoffer van andermans fouten.
Dat hoor je mij ook absoluut niet ontkennen![]()
Maar toen ik Scheepie haar post voor de eerste x las, kwam het bij mij zo over dat er op een bepaalde houding aangenomen moest worden omdat het anders niet geloofwaardig o.i.d. zou zijn. Nu snap ik wel dat ze het waarschijnlijk niet zo bedoeld heeft, maar zo kwam het bij mij over.
), ik bedoelde het goed. Helemaal niet dat je een bep.houding aan moet nemen, maar ze zijn gewoon enorm gedupeerd! Dus daarom zei ik: nog x proberen en laat zien hoe je nu zit. Ik kan me voorstellen als je niks hebt, je niks kan doen, vandaar mijn oude halster en oud-halstertouw, dat heb je meestal thuis liggen en je mooie halster op stal of in dit geval je hoofdstel en zadel, niet......dat wilde ik zeggen

: las nu dat HVN wel heeft uitgezonden klein stukje...
vandaalen schreef:Hey iedereen
even terug te kommen op het feit dat john niets zou doen of wil doen dat is dus lariekoek he!!!!
john wil zo veel doen maar er zijn 2 dingen die mee spellen. 1 de gemeente die eerst he terrein aan john terug moet geven voor john ook maar iets kan doen. En 2 het gaat hier om hele Groote geldbedragen!! om het terrein te reinigen en dat geld moet je wel hebben. Dus het verwijd dat john niets zou doen slaat nergens op. Hij zit niet voor niets al van af het begin in een tent en draagt zorg voor de paarden en het trein