Nou nu ga ik echt even kur kijken en minder de reacties op bokt dus tot zo en niet te veel praten haha
jury schreef:sanne1996 schreef:die knieen viel mij net ook opHij zal toch niet op zijn knien gezeten hebben net voor een wedstrijd. Dat mogen voetballers toch ook niet voor een belangrijke wedstrijd. Oh my god, het niveau daalt
Toch een hoge score, had ik niet verwacht (zie je maar weer hoe weinig verstand ik er van heb ). Leuk voor ze.
_Judith schreef:Oh, hierna komt Sunrise toch? Kunnen we even vergelijken Hij is leuk.Sunnie staat gelukkig stukken beter aan de hulpen. Vind het kanp van Imke hoe ze toch elke x weer kan verbeteren.
Phylos schreef:Ik ben zeer benieuwd naar imke en sunrise..tijd geleden dat ik die heb zien rijdenZe zijn ook pas sinds 2 weken weer aan het werk sinds de WB-finale.
Mara schreef:Nou nu ga ik echt even kur kijken en minder de reacties op bokt dus tot zo en niet te veel praten hahaOke.
hahahaha zeer slechte gedachtes hier, we zien mannen op paarden en jawel hoor, daar komen de verhalen...tuurlijk heeft ie wel op z'n knieen gezeten, hij moest ff bidden