Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:toch valt haar wel degelijk iets te verwijten, los van wat gebruikelijk is in Amerika en hoe sneu het ook voor de eigenaresse/vervoerster is
de klep is niet goed gesloten
er was blijkbaar geen achterbuis of schot, blijf ik heel stom vinden al is dat blijkbaar gebruikelijk
het paard stond vast maar aan een veels te lang touw
had het paard kort vastgebonden gestaan had er niks hoeven gebeuren, had het niet vast gestaan had het paard meer overlevingskansen gehad
IsabelvS schreef:baroen schreef:[..]
en jij zit met je , wat is het 14 jaar? hoevaak achter het stuur en met wat voor combinaties?
Ik zeg toch ik zou.
Maarja kinderen zijn natuurlijk dom en kan je niet serieus nemen zoals altijd op bokt.
Twiggy2008 schreef:MamboBeach schreef:Twiggy, 3 km klinkt lang maar heb je zo gereden, stelt niets voor... Je bent dan wel verantwoordelijk maar iedereen maakt fouten en iedereen kan wel iets overkomen wat je absoluut niet in de hand hebt, helaas...
Ik vind dit een te grove fout, MB. En daar is een arm paard, wat overgeleverd is aan ons, de mens, de dupe van geworden.
Ik vind dat iemand daar zeker iets tegenover mag stellen. Drie kilometer over zo'n weg is lang. Ik rijd elke dag en kan me er niets, maar dan ook niets bij voorstellen dat je dit niet zou merken. Blijkbaar ben ik de enige die wel in haar spiegels etc. kijkt? Lijkt me stug, hoor, maar het is een raar verhaal. En het lijkt me duidelijk dat er een combinatie van fouten gemaakt zijn. Hoe lullig ook, iemand zou hier niet zomaar mee mogen weg komen. Vind ik.
eilleen333 schreef:Ergens is het wel raar dat ze niet vervolgd wordt als je het zo bekijkt... Het was geen opzet...
Als ik een kind platrijdt, dan doe ik dat echt niet expres, maar dan mag ik er wel voor boeten... Ik vind dat er iig iets van een sanctie opgelegd moet worden, desnoods vanwege nalatigheid/ onoplettendheid... Dat hoeft geen gevangenisstraf te zijn, maar bijv een boete als kleine vergoeding van de onkosten die door de overheid gemaakt zijn ofzo.
MamboBeach schreef:spatter schreef:toch valt haar wel degelijk iets te verwijten, los van wat gebruikelijk is in Amerika en hoe sneu het ook voor de eigenaresse/vervoerster is
de klep is niet goed gesloten
er was blijkbaar geen achterbuis of schot, blijf ik heel stom vinden al is dat blijkbaar gebruikelijk
het paard stond vast maar aan een veels te lang touw
had het paard kort vastgebonden gestaan had er niks hoeven gebeuren, had het niet vast gestaan had het paard meer overlevingskansen gehad
Hoezo, wilde je hem gaan beademen dan?
iirrssjjee schreef:eilleen333 schreef:Ergens is het wel raar dat ze niet vervolgd wordt als je het zo bekijkt... Het was geen opzet...
Als ik een kind platrijdt, dan doe ik dat echt niet expres, maar dan mag ik er wel voor boeten... Ik vind dat er iig iets van een sanctie opgelegd moet worden, desnoods vanwege nalatigheid/ onoplettendheid... Dat hoeft geen gevangenisstraf te zijn, maar bijv een boete als kleine vergoeding van de onkosten die door de overheid gemaakt zijn ofzo.
Hier ben ik het helemaal mee eens....
Tempus schreef:iirrssjjee schreef:
Ja en als jij met je kind in de auto een accident krijgt. Je kind zit los in de auto en vliegt eruit. Moet jij dan ook een boete krijgen?
Tempus schreef:Ja en als jij met je kind in de auto een accident krijgt. Je kind zit los in de auto en vliegt eruit. Moet jij dan ook een boete krijgen?
Tempus schreef:iirrssjjee schreef:
Ja en als jij met je kind in de auto een accident krijgt. Je kind zit los in de auto en vliegt eruit. Moet jij dan ook een boete krijgen?
Twiggy2008 schreef:Tempus schreef:Ja en als jij met je kind in de auto een accident krijgt. Je kind zit los in de auto en vliegt eruit. Moet jij dan ook een boete krijgen?
Daarom zorg ik er ook voor dat mijn kind vast zit, voordat we gaan rijden.![]()
Als mijn kind los zit door mijn schuld en er gebeurt iets, zal ik het mezelf nooit meer vergeven......
Dat ik dan een boete krijg, is wel het minste van mijn problemen op dat moment....eerlijk gezegd......
MamboBeach schreef:Skygirl schreef:
Omdat ze waarschijnlijk een zware sterke auto en net zo'n trailer had.
Je kunt het niet vergelijken met je eigen auto en trailer hoor.Meen je dat nou?
Citaat:Ik zal eens even een berg autobanden van 500 kg spontaan achter jouw auto hangen, en dan mag je niet kijken in je spiegels, zullen we een weddenschap afleggen dat je dat voelt aan je auto? Wat voor een retard ben je als je dat niet voelt???? Dan ben je gewoon niet aan het opletten, punt uit.