Michael1104 schreef:marcel zegt toch nergens dat hij er wat aan kan/gaat doen? Hij merkt het alleen op.
En ik stel gewoon de vraag?
MarcelDufour schreef:Als de tijd daar rijp voor is, zal ik dat ook zeker doen, maar vooralsnog wil ik eerst afwachten wat het eindoordeel van Frank Kemperman en consorte is. Pas dan kan ik weer stelling gaan nemen, maar nu zou dat voorbarig zijn want het is heel goed mogelijk dat hij het op papier gaat zetten in een vorm waar ik me in kan vinden. Dat mensen niet veel met paarden hebben, dat kan zo maar zijn, maar met dieren in het algemeen hebben ze weer wel veel. Bijna iedereen heeft wel een hond, kat, parkiet of goudvis, en dierenleed in het algemeen spreekt ze toch wel aan. Bovendien is het zo dat je in de winkelstraat wel makkelijk een handtekening krijgt van mensen na het zien van paarden met de kin op de borst. En bij 40.000 handtekeningen is de Tweede Kamer al verplicht om er over te debatteren. Dus je ziet dat er nog vele mogelijkheden zijn om de kin op de borst rijerij aan te pakken. Er waren, voor de duidelijkheid, al 41.000 handtekeningen verzameld in enkele dagen die tijdens de vergadering gisteren overhandigd zijn aan de voorzitster van de F.E.I.!! Je moet alleen de weg weten, en van de mogelijkheden op de hoogte zijn.
U bent wel vooraf aan het informeren naar de weg en de mogelijkheden.
Vudress schreef:MarcelDufour schreef:Kin op de borst blijft ten alle tijde een naar gezicht, wie of hoe dan ook.
Correctie: JIJ VINDT kin op de borst ten alle tijden een naar gezicht. Dat betekent niet dat iedereen daar zo over denkt.
Hard schreeuwen betekent niet dat je gelijk hebt.
Is uw mening dat u hyperflexi en rollkur en kin op de korst, geen naar gezicht is?
Laatst bijgewerkt door FaberSmid op 11-02-10 20:50, in het totaal 2 keer bewerkt