ik moet er heel erg aan wennen.. me ogen vallen steeds weer op het logo waarschijnlijk komt dat omdat die groter is als het vorige? maar opzich vind ik hem nog best leuk geworden
vindt het logo opzich wel mooi, vind alleen de kleuren beetje oudbollig.. denk dat nieuwe kleurtjes ook leuk waren geweest.. maar goed, er zullen altijd dingen blijven om aan te mekren blijven...
Super! Ziet er professioneel uit en de kleuren passen beter bij de layout van bokt. Ik ben nooit zo van vernieuwingen enzo op site's, altijd zo irritant haha. Maar dit vind ik prrrrima
Pfoeeh, het is wel heel erg wennen hoor! Het viel me meteen op, ik dacht echt WTF? Wat is hier nou gebeurd! Maar toen bedacht ik me dat jullie al een tijdje bezig waren met een nieuw logo. Ik moet er nog erg aan wennen, was toch wel gehecht aan het oude logo, maar dit zal ook snel genoeg wennen. Is er niet nog een ode aan het oude logo, zodat we die nog 1 keer kunnen bekijken?
het viel gelijk op toen ik bokt opende vanavond Vind hem goed geslaagd
Aurelle_
Geplaatst: 02-09-09 22:21
Mooi logo! Leuk dat de bok van Julius erin is gebleven, daardoor vind ik het niet zo'n hele grote verandering.
tanya89
Geplaatst: 02-09-09 22:24
Ik heb om heel eerlijk te zijn mooiere logo's voorbij zien komen Is er een reden waarom "bokt" schuin staat? Vind het echt totaal niet passen, alle tekst is recht en dat ineens schuin.
Maar ik zou het niet nadoen, je moet er maar op komen! Gefeliciteerd Kitty.