Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Alane schreef:
Bruine knol met zwarte manendat maakt het wel lastig om te zien of hij dat idd is
, 13 in een dozijn kleur.
Arabesk schreef:bulck schreef:Arabesk, ben je al 1 dag op een bekende sportstal geweest?
Heb je al een keer de indeling van een dagprogramma van een sportpaard gezien/meegemaakt?
Ja hoor meer dan één dag zelfs, bij een grandprix ruiter en ik ga maar niet herhalen wat ik dáár heb gezienCitaat:Je spreekt over huivesting en manier van omgaan...
In welk opzicht doe jij het beter en dunkt het beter te weten?
Jullie veralgemenen en doen alles wat niet in jullie plaatje past af als zijnde verkeerd.
Waarom zie ik dan vooral vervelende beelden langs een losrijterrein?
pharagirlke schreef:Ken je het begrip "self-fulfilling prophecy" Arabesk?
Lovely schreef:Neem een doorsnee endurancewedstrijd. Wat je daar langs ziet komen is toch regelmatig niet echt een voorbeeld van hoe je een paard kilometerslang zou moeten belasten. Nog even afgezien van de enorme discrepantie tussen benodigde training en wat er daadwerkelijk aan voorbereiding wordt gedaan. Het is geloof ik de enige paardensport waar paarden door uitputting sterven.
pharagirlke schreef:Wanneer je enkel het slechte op neemt, trek je het, ook zonder dat je het bewerkt, uit zijn verband HC.
pharagirlke schreef:tja... Even navragen, je weet nooit natuurlijk...
Ik wilde anders reageren maar gezien de volgende OW een maandban betekentals ik die dan krijg wil ik hem op zijn minst om een spectaculaire reden
Asyaa schreef:Een paard tussen zn oren meppen is natuurlijk niet bepaald aardig en eerlijk richting het paard (en het komt het rijtechnische ook niet ten goede) maar sinds wanneer is zoiets dierenmishandeling (bij wet)?
Huertecilla schreef:Asyaa schreef:Een paard tussen zn oren meppen is natuurlijk niet bepaald aardig en eerlijk richting het paard (en het komt het rijtechnische ook niet ten goede) maar sinds wanneer is zoiets dierenmishandeling (bij wet)?
Pardon?????
pharagirlke schreef:Waarom over het recreatie paardrijden als het gehele topic over wedstrijdsport gaat? En ook recreatie dieren kunnen gevaarlijk uit de hoek komen.