baroen schreef:Bailey_4ever schreef:Wat hier allemaal wordt geschreven over deze pagina's!!?Ik denk dat ieder ander zo zal hebben gereageerd als bianca! Als paardenliefhebber is dit toch een nachtmerrie? Niemand zou dit willen meemaken. Natuurlijk reageert ze zo over die man....je bent je helemaal lam geschrokken en je spreekt nog van geluk dat het nog zo is afgelopen. het had veel erger kunnen zijn omdat een of andere kerel niet oplette!
Super..dat je je hoofd zo koel hebt kunnen houden! Het heeft je waarschijnlijk veel elende bespaart. Als jij niet zo kalm was gebleven was het misschien wel velen malen erger afgelopen!
Ik denk dat ik zelf al 3 keer was geflipt...en wat die man betreft..die had gewoon veeeeeeel beter moeten uitkijken,maar die zal het natuurlijk ook niet voor de lol hebben gedaan lijkt me zo
nee dus, als dat zo zou zijn, had men dat wel gezegd hier, jij hebt geen idee wat andere wellicht ook meegemaakt hebben en dus kunnen weten hoe ze zouden reageren.
nogmaals, ik kan me de emotie voorstellen, maar conclusies trekken en oordelen is een ander verhaal. ook met heftige emoties moet je daar mee uitkijken, en doe je dat niet? prima, maar dan moet je ook tegengas kunnen incasseren
er staat dan ook duidelijk ik denk en met 'Ik denk dat ieder ander zo zal hebben gereageerd' ,bedoel ik dat je op dat moment miss dingen zegt waar je laterr van dacht dat je die beter niet had kunnen zeggen. Als zoiets net is gebeurd kan ik met heel goed voorstellen dat je wat sneller oordeelt over de geburtenis..maar je bent je dan ook helemaal lam geschrokken!