Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:47

baroen schreef:
Bailey_4ever schreef:
Wat hier allemaal wordt geschreven over deze pagina's!!? :( Ik denk dat ieder ander zo zal hebben gereageerd als bianca! Als paardenliefhebber is dit toch een nachtmerrie? Niemand zou dit willen meemaken. Natuurlijk reageert ze zo over die man....je bent je helemaal lam geschrokken en je spreekt nog van geluk dat het nog zo is afgelopen. het had veel erger kunnen zijn omdat een of andere kerel niet oplette!

Super..dat je je hoofd zo koel hebt kunnen houden! Het heeft je waarschijnlijk veel elende bespaart. Als jij niet zo kalm was gebleven was het misschien wel velen malen erger afgelopen!

Ik denk dat ik zelf al 3 keer was geflipt...en wat die man betreft..die had gewoon veeeeeeel beter moeten uitkijken,maar die zal het natuurlijk ook niet voor de lol hebben gedaan lijkt me zo ;)

nee dus, als dat zo zou zijn, had men dat wel gezegd hier, jij hebt geen idee wat andere wellicht ook meegemaakt hebben en dus kunnen weten hoe ze zouden reageren.
nogmaals, ik kan me de emotie voorstellen, maar conclusies trekken en oordelen is een ander verhaal. ook met heftige emoties moet je daar mee uitkijken, en doe je dat niet? prima, maar dan moet je ook tegengas kunnen incasseren

er staat dan ook duidelijk ik denk en met 'Ik denk dat ieder ander zo zal hebben gereageerd' ,bedoel ik dat je op dat moment miss dingen zegt waar je laterr van dacht dat je die beter niet had kunnen zeggen. Als zoiets net is gebeurd kan ik met heel goed voorstellen dat je wat sneller oordeelt over de geburtenis..maar je bent je dan ook helemaal lam geschrokken!
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 24-06-09 11:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:47

Niinatjuh schreef:
Anthea schreef:
Bah, nasty zeg.

Achterbaks wel, zo praten over diegene die je heeft 'aangereden'.
Alsof die er niet mee zit. :roll:

Vind dat ze het nog netjes houd,
je paardje zal maar aangereden worden door zo een
l*ul de behanger omdat hij niet oplet!
En te hard rijd!
Doowh, vind dat ze het netjes houd!

Knap bedacht. :')

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:49

Wat een mirakel dat ze het allemaal overleefd hebben. Ik neem mijn hoed of pet of voor Bianca hoe ze heeft gereageerd. Ik was waarschijnlijk geflipt.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:49

mijn god echt ik zou een hartverzakking krijgen

hoe is het nu met het paard?
had het paard ook wonden oid?
en met jullie? hebben jullie er ook nog wat aan overgehouden?
Laatst bijgewerkt door Cadaz op 24-06-09 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:50

Is het trouwens wel zeker dat het een leaseauto was? Misschien had deze meneer wel jarenlang hard gespaard voor zijn mooie grote auto, dat kan natuurlijk ook.

Anoeska, je hebt gelijk, er wordt gewoon om een vergoeding gevraagd. Nog even en alles moet splinternieuw zijn.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:51

Terecht dat je boos bent TS! Zou ook boos zijn als een of andere vent bij mij achter in de trailer zat door onoplettendheid.
Mensen in het verkeer kunnen heel aso zijn, toeterende vrachtwagens die langskomen. Grr daar wordt je toch ook boos van, helemaal na wat er is gebeurd. Dan ga je toch niet lopen toeteren.
Helaas zijn er altijd mensen, die weinig verstand hebben.

Hoe is het met het paard?

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:52

Ze is gewoon woest.. give her a break
Laatst bijgewerkt door M3lisss op 24-06-09 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:52

M3lisss schreef:
Nog even een kleine toevoeging:

Is het niet gewoon super logisch dat Bianca en haar vader/moeder/of wie dan ook gewoon ontzettend geschrokken en boos zijn? Er stonden levens op het spel omdat iemand een trailer over het hoofd zag! Nou die zou ik niet over het hoofd zien, al deed ik m'n best! Natuurlijk kun je niet weten hoe de andere partij eruit is gekomen, maar ik snap de frustratie goed!

Gelukkig ben jij perfect dat je dit soort dingen niet over het hoofd ziet :roll:

M3lisss

Re: Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:53

Ben helemaal niet perfect.. maar als je in gaat halen zorg je toch dat je je goed bewust bent van de situatie??

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:54

Lovely schreef:
Is het trouwens wel zeker dat het een leaseauto was? Misschien had deze meneer wel jarenlang hard gespaard voor zijn mooie grote auto, dat kan natuurlijk ook.

Anoeska, je hebt gelijk, er wordt gewoon om een vergoeding gevraagd. Nog even en alles moet splinternieuw zijn.

Bij ons (2V & 3K) was ook eens iemand achterop gevlogen, en die vroeg letterlijk of wij niet konden zeggen dat wij achteruit reden, zodat hij een vergoeding kreeg. Wij hadden volgens hem toch wel geld genoeg. En ja wij hebben een grote lease bak maar die kost ons al genoeg belasting en eigen bijdrage per maand.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:55

~logisch toch dat iemand van zo'n gebeurtenis gefrustreerd raakt ...this niet zomaar wat ;)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:56

M3lisss schreef:
Ben helemaal niet perfect.. maar als je in gaat halen zorg je toch dat je je goed bewust bent van de situatie??

ben k het helemaal mee eens! ;)

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:57

Jeetje wat een verschrikkelijk ongeluk! Dat is volgens mij de nachtmerrie van iedereen die met paard en trailer op pad is. En Bianca wat heb jij goed gehandeld zeg tijdens dat ongeluk. Mijn eerste (paniek)reactie zou zijn om dat paard er zo snel mogelijk uit te krijgen.

Anthea schreef:
Ze kan best boos zijn, maar houd het dan voor jezelf ipv die man hier op internet (waar iedereen het kan lezen) zwart te zitten maken. Die zal er ook goed van balen hoor. Of denk je dat die soms de lol van z'n leven had? Die zal ook flink zijn geschrokken.

Niemand weet wie die man is, dus dan vind ik best dat je er wel wat over mag zeggen. Ik zou ook goed pissig zijn als iemand op me in zou rijden, omdat die niet op let. Zij trekt bepaalde conclusies omdat die man in een dikke leasebak rijdt, maar jij trekt ook conclusie over die man die nergens op gebaseerd zijn. Veel mensen zullen de volgende dag gewoon weer in hun auto stappen en er niet nog een keer over nadenken.

AaronYve

M3lisss schreef:

Dat is wel de bedoeling.
Snap ook niet hoe die man dit over het hoofd heeft kunnen zien, maar ja het is gebeurd. Helaas

M3lisss

Danku!!

MISTRAL94

Je bent er helemaal niet bij geweest, oordelen over zaken waar men niet bij geweest is zijn ze hier een ster in.

Almighty

Tjee wat heftig zoiets. En dan blij dat je er over kan vertellen en zoals het er nu uitziet beiden niets ergs aan over gehouden. Pfff...wat ik erg vind is dat niemand van de medemensen is gestopt om te helpen al is het maar voor de support. Hoe ego kunnen mensen tegenwoordig zijn. Snap wel dat niet half Nederland kan stoppen om te helpen. Maar je verwacht toch zeker van de eerste paar auto;s dat ze even steunen. En het verkeer...aso dat je zo reageerd toeteren enz.

Wij hadden het laatste al met gewoon pech langs de snelweg..iedereen rijdt keihard voorbij en toeteren..grappig nee...aso ja...

Heel veel beterschap voor het paard en jou!!! Zul je vast wel weten blijf er over praten om het te verwerken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:58

Flosje446 schreef:
Anthea schreef:
Ze kan best boos zijn, maar houd het dan voor jezelf ipv die man hier op internet (waar iedereen het kan lezen) zwart te zitten maken. Die zal er ook goed van balen hoor. Of denk je dat die soms de lol van z'n leven had? Die zal ook flink zijn geschrokken.

Niemand weet wie die man is, dus dan vind ik best dat je er wel wat over mag zeggen. Ik zou ook goed pissig zijn als iemand op me in zou rijden, omdat die niet op let. Zij trekt bepaalde conclusies omdat die man in een dikke leasebak rijdt, maar jij trekt ook conclusie over die man die nergens op gebaseerd zijn. Veel mensen zullen de volgende dag gewoon weer in hun auto stappen en er niet nog een keer over nadenken.

Ja, maar ik zet die man niet in een verkeerd daglicht.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:00

Bailey_4ever schreef:
M3lisss schreef:

ben k het helemaal mee eens! ;)

Het was een ongeluk waarbij het slachtoffer ook geen overzicht had over de situatie, heeft de 'leasebak' ook niet aan zien komen en werd dus volledig verrast door het ongeluk. Er kan ook heel iets anders gebeurd zijn en heeft het slachtoffer veel meer schuld aan deze situatie dan dat nu lijkt. Misschien is dat ook de reden waarom het slachtoffer zo bezorgd is over de afwikkeling van de verzekering?

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:00

Veel mensen zullen er ook heus echt wel bij stil staan, en misschien is de veroorzaker ook gewond. Het gaat niemand in de koude kleren zitten zo een ongeluk. Zeker voor de TS niet maar ook vast niet voor de veroorzaker. En sommige mensen zijn nou eenmaal veel op de weg voor hun werk en denk dat de melding, ik heb een ongeluk gehad en ben niet gewond, maar kom dus niet werken niet echt gewaardeerd wordt.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:01

@Anthea wat is jou probleem? dat TS haar emoties uit? en daar in iets zegt(wat begrijpelijk is)?

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:01

Ik zal me verder niet uitlaten over de omschrijving van de veroorzaker, dat is al genoeg gebeurd hier.

Ik vind het wel heel knap dat je je hoofd koel hebt gehouden en wist wat je moest doen. Hopelijk houdt het paardje en jij er geen blijvende schade aan over. Heel veel succes met het herstel.

Edit: ik denk niet dat er veel mensen zijn die de volgende dag gewoon in de auto stappen en er niet meer over nadenken!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:02

Citaat:
Het was een ongeluk waarbij het slachtoffer ook geen overzicht had over de situatie, heeft de 'leasebak' ook niet aan zien komen en werd dus volledig verrast door het ongeluk. Er kan ook heel iets anders gebeurd zijn en heeft het slachtoffer veel meer schuld aan deze situatie dan dat nu lijkt. Misschien is dat ook de reden waarom het slachtoffer zo bezorgd is over de afwikkeling van de verzekering?

Misschien, maar het slachtoffer was niet degene die in aan het halen was. Overigens wel goed punt wat je maakt, maar ik denk dat het wel een beetje vergezocht is... Sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:04

Loody schreef:
@Anthea wat is jou probleem? dat TS haar emoties uit? en daar in iets zegt(wat begrijpelijk is)?

Ik heb geen probleem hoor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:05

M3lisss schreef:
Lovely schreef:

Misschien, maar het slachtoffer was niet degene die in aan het halen was. Overigens wel goed punt wat je maakt, maar ik denk dat het wel een beetje vergezocht is... Sorry

Maar... in 99% van de gevallen probeert de schuldige de ander de schuld te geven, zo ver gezocht is het dus ook weer niet ;).