Bandida schreef:Kan iemand van de deelnemers eens uitleggen wat de motivatie juist is?
Ik ben dan geen deelnemer, maar ik kan je misschien wel uitleggen WAT de juiste motivtie is. De juiste motivatie is dat je meedoet omdat je wil dat de KNHS de reglementen wijzigt qua toegestane optoming in dressuurwedstrijden. Zodanig dat je dus ook zonder bit in de dressuurring mag starten. Dit leek een wens van velen. |Het lijkt mij dat al die topics hierover je niet ontgaan zijn. Het is nog niet zo lang geleden dat een aantal bokkers zelf het initiatief namen om een bitloze wedstrijd te organiseren en hierbij de KNHS uit te nodigen (was bokker Joviban hier niet een van de initiatiefnemers?) Om een of andere reden is dat nooit van de grond gekomen. Maar er is wel tot in den treure over gediscussieerd. Nu komt de KNHS dus zelf met een proefwedstrijd.
Juiste motivatie om mee te doen is dat je graag ziet dat de reglementen wijzigen dus.
Huertecilla schreef:Dat is niet echt een positieve bijdrage Jasmijn.
Ik kon het niet laten, sorry
Huertecilla schreef:Wat wie dan ook voor proef neerzet is IRRELEVANT! Hang dat belang er svp ook niet aan.
Nou niet helemaal, ze gaan bekijken OF en zo ja WELKE optomingen ze toe gaan staan. Als de overgrote meerderheid niet in staat is meerdere onderdelen voor een voldoende neer te zetten, kunnen ze ook nooit goed de werking van de verschillende optomingen beoordelen. Als de werking niet te beoordelen valt omdat er dressuurmatig gewoon slecht wordt gereden bestaat de kans dus dat ze die optoming en/of bitloos in zijn algemeen niet toe gaan staan. Omdat de werking niet te beoordelen valt, omdat de ruiters niet in staat zijn de werking goed te tonen tijdens de proef. Dus ik denk dat het voor bitloosfanatiekelingen niet alleen van belang is om mee te doen, maar ook om enigzins een goede proef neer te zetten (m.a.w.: gewoon de onderdelen naar behoren uitvoeren)
Als het de KNHS alleen maar ging om eventuele animo voor bitloos starten dan hoefde ze geen proefwedstrijd te organiseren. Dan konden ze volstaan met een petitie o.i.d.