Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of aan hals
Joto schreef:Dit heeft niet allemaal met DA te maken.. Ook de AID ziet er geen problemen in.
Edit:
Krantenstukje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3I7QTGEY.jpg

Rody01 schreef:Hallo, jullie horen het verhaal van 1 kant. De buurtbewoners pvdd etc. De andere kant is alleen van de man zelf.
Ik ken de man, en weet ZEKER dat hij goed voor zijn dieren zorgt. Hij wil niet dat ze naar de slacht gaan! Daarom houdt hij ze daar, met een stalletje, vriendjes, water en voldoende ruwvoer. In de winter koopt ie zelfs tientallen zakken biks!
De man haalt een paardentandarts er bij als het moet, hoefsmid, iemand die de drachtige paarden scant etc. Hij koopt ze in een koppeltje op vanaf de markt. Wie weet was er 1 van zijn dieren al ziek, die hij van de markt had gekocht. De paarden die ik heb gezien, zien er stuk voor stuk, super uit! Ik heb zelfs een keer een pony van hem mogen rijden. en verzorgen, foto's zien?
Oké een dood paard in de wei laten liggen is niet netjes.
Nou, ik hoop dat ik nu een hoop heb duidelijk gemaakt
Ninx schreef:Joto schreef:Dit heeft niet allemaal met DA te maken.. Ook de AID ziet er geen problemen in.
Edit:
Krantenstukje:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3I7QTGEY.jpg
Zo, weer even thuis.... moest werken.
Ehm, die foto.... kan ik die op ene of andere manier groter maken? Ik zou het stuk wel willen lezen, maar het is nu erg mini...
yvette46 schreef:Er lopen ook veulen tussen zo mager als een lat. misschien een idee om erbij te doen.
Ninx schreef:Vind net dit nog ergens:
de eigenaar van dit paard is allang bekend bij gemeente en politie. het gaat hier namelijk om de heren rompke rozema( uit ureterp) en jacob van wijk ( uit leek). de politie doet hier alleen niks aan omdat ze zogenaamd wapen gevaarlijk zijn.!!
Verder zijn we zo goed als klaar met de petitie, we laten deze bekijken door een jurist. Verder zijn we bezig met een website en persbericht.
Alles op alles zetten om in de toekomst dit soort 'oliebol' te voorkomen.