Guusje eerste fjord op Masterclass NHB Deurne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Guusje eerste fjord op Masterclass NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:50

talented schreef:
piloe4ever schreef:

met zo'n instelling nemen ze je ook niet aan, dus je bent vrij om thuis achter je pc door te geinen. gelukkig maar Haha!

Nou dit jaar schijnen ze echt van áááálles aan te nemen, ik wil wel een voorbeeld geven hoor?!

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm......................GUUSJE!
Pling

Piloe, ik ben al aardig wat bij lesdagen van de Masterclass aanwezig geweest hoor, vandaar dat ik ook weet wat er gevraagd wordt Lachen. Ik ben niet van plan om deel te gaan nemen hoor, wees maar niet ongerust *LOL*.

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:50

Lovely schreef:
Zo jammer dat ik geen tijd heb om de lesdagen bij te wonen, ik ben altijd wel in voor een geintje.

piloe4ever schreef:
met zo'n instelling nemen ze je ook niet aan, dus je bent vrij om thuis achter je pc door te geinen. gelukkig maar Haha!

talented schreef:
Nou dit jaar schijnen ze echt van áááálles aan te nemen, ik wil wel een voorbeeld geven hoor?!

gelukkig ben jij het niet met al je "talented" Clown

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:54

Lovely schreef:
Piloe, ik ben al aardig wat bij lesdagen van de Masterclass aanwezig geweest hoor, vandaar dat ik ook weet wat er gevraagd wordt Lachen. Ik ben niet van plan om deel te gaan nemen hoor, wees maar niet ongerust *LOL*.

Slapen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:04

jeetje wat een kinderachtig gedrag hier weer!!

is het nou zo moeilijk om een ander eens iets te gunnen? blijkbaar wel, erg jammer!

ondanks dat het merendeel van jullie het allemaal zo goed weten, bakken jullie er zelf verdomde weinig van!!
word volwassen en laat een ander in zijn/ haar waarde!

edit:

het is erg makkelijk om een ander de grond in te trappen, bewijs eerst maar eens dat je beter bent als diegene. als je iemand zo graag belachelijk wil maken dan vind ik dat je je eerst mag bewijzen beter te zijn als de rest.
Laatst bijgewerkt door Pashon op 15-11-08 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:05

Nou heb ik toch echt ergens gelezen dat Guusje zijn ouders onbekend zijn en dat hij geen raszuivere Fjord is maar een kruising Fjord/Haflinger.
Hij staat ook in het hulpboek ingeschreven begrijp ik.

Waarom zou een kruising reclame moeten maken voor het Fjordenstamboek, als je het al reclame wilt noemen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-11-08 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:06

Pashon schreef:

is het nou zo moeilijk om een ander eens iets te gunnen? blijkbaar wel, erg jammer!

ondanks dat het merendeel van jullie het allemaal zo goed weten, bakken jullie er zelf verdomde weinig van!!

helemaal mee eens!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:09

Pashon schreef:

Nu laat jij ook mensen niet in hun waarde hoor. Daarbij heb ik, op wedstrijdniveau, beduidend meer gepresteerd dan deze combinatie. Dit is niet om op te scheppen maar om even duidelijk te maken dat jij geen idee hebt wat voor mensen er achter deze accounts zitten.

Discussie zonder einde en tevens een combinatie die voor mij al lang het einde bereikt heeft!

@Edit: de keren dat ik tegen deze combinatie gereden heb, zowel bij de pony's als bij de paarden, had ik MINSTENS 5% meer dan zij. Mag ik nu wel mijn mening uiten?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:13

talented schreef:
Pashon schreef:

Nu laat jij ook mensen niet in hun waarde hoor. Daarbij heb ik, op wedstrijdniveau, beduidend meer gepresteerd dan deze combinatie. Dit is niet om op te scheppen maar om even duidelijk te maken dat jij geen idee hebt wat voor mensen er achter deze accounts zitten.

Discussie zonder einde en tevens een combinatie die voor mij al lang het einde bereikt heeft!

beduidend meer? en dat mag wezen? dus jij bent onze verborgen/ verscholen Anky op bokt. hé ik dacht al wanneer maakt ze zichzelf nou eens bekend. pfuh sorry hoor maar word hier even niet goed van!
nee ik heb idd geen idee wie zich allemaal schuil houden achter de accounts van bokt, maar iemand die zulk soort uitspraken doet over iemand die simpelweg doet waar ze plezier in heeft en hard voor werkt daar heb ik geen respect voor nee. dat je het niet eens bent met haar manier van rijden, oké kan ik mee leven ik ben het ook niet altijd eens met mijn mede hobby uitvoerders maar om ze nou gelijk finaal zonder grijntje respect de grond in te trappen nee dat gaat mij te ver!
dus nogmaals mensen die andere mensen niet in hun waarde laten, daar heb ik nog zacht uitgedrukt geen respect voor!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:14

Pashon schreef:

.

Ik wil best die meid in haar waarde laten.... (schijnt een knap bekkie op te zitten) Alleen jammer dat het ten koste van Guus blijkt te gaan. Heb diverse foto's moeten aanschouwen met zijn bekkie open (kwestie van verzet tonen). Blijkbaar heeft Guus een gouden hart en is zin wil "to please"... onuitputtelijk. Ach gut Laat die meid zich voortaan alleen op haar uiterlijk profileren en niet meer over de rug èn ziel van een fjordje dat zich uit wil sloven voor een onkundige ruiter. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:15

Maar Pashon, als je nu eens heel even in het belang van het paard denkt, vind jij het dan eerlijk voor Guus dat hij Masterclass moet lopen?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:17

Ik persoonlijk vind het niet eerlijk.......... en het staaft mijn mening over Deurne op dit moment behoorlijk eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:20

De keren dat ik bij de Masterclass ben geweest, werd er niet misselijk gereden en waren alle ruiters LT en hoger geklasseerd. Je zal er maar tussen moeten rijden met je fjordje.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:21

Citaat:
beduidend meer? en dat mag wezen? dus jij bent onze verborgen/ verscholen Anky op bokt. hé ik dacht al wanneer maakt ze zichzelf nou eens bekend. pfuh sorry hoor maar word hier even niet goed van!
nee ik heb idd geen idee wie zich allemaal schuil houden achter de accounts van bokt, maar iemand die zulk soort uitspraken doet over iemand die simpelweg doet waar ze plezier in heeft en hard voor werkt daar heb ik geen respect voor nee. dat je het niet eens bent met haar manier van rijden, oké kan ik mee leven ik ben het ook niet altijd eens met mijn mede hobby uitvoerders maar om ze nou gelijk finaal zonder grijntje respect de grond in te trappen nee dat gaat mij te ver!
dus nogmaals mensen die andere mensen niet in hun waarde laten, daar heb ik nog zacht uitgedrukt geen respect voor!

Het is niet zo moeilijk om beduidend meer te presteren dan wat zij heeft gedaan, hoef je echt geen anky voor te zijn Haha!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:22

ik heb deze combinatie nog nooit in het echt gezien dus kan hier niet over oordelen.
ik weet wel dat iemand die zijn paard over the top rijd zoals men hier beweerd niet zo gewardeerd zou worden op concours en de dame in kwestie vast niet zover gekomen zou zijn. en of ze nou wel of niet aan de masterclass mag meedoen is sowieso al niet aan ons.

en ik zag iets langskomen over foto's dat het paard de mond open zou hebben. mijn paard heeft ook wel eens der mond open en dat onder het uitstappen.

v.b. mijn hond bij mij ik geef hem een tik en alleen het gedeelte dat ik hem een tik geef word opgenomen of gefotografeerd ben ik dan nu een dierenmishandelaar? van een foto oordelen vind ik niet eerlijk tenzij je diegene als in real life hebt gezien (dan nog neem ik foto's niet zo nauw) een foto is een moment opname en je weet niet wat ervoor of erna is afgespeeld.

als het daadwerkelijk blijkt dat de dame in kwestie haar paard over the top rijd dan zal zij echt geen deelname zijn in de masterclass

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:25

Pashon, thuis komen met 40% getuigt niet echt van waardering op concours.
Het zal mij niks verbazen als ze uit de Masterclass gegooid wordt halverwege.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:27

Lovely schreef:

tja niet iedereen kan altijd in de prijzen vallen of hoog/ boven gemiddeld scoren op concours.
als mijn paard een slechte dag heeft dan weet ik dat ik er niet op hoef te stappen omdat het een gevecht van jewelste word, laat staan dat ik dan op concours ga. uiteraard stap ik op een slechte dag wel op mijn paard maar train dan anders, op concours is dit niet altijd even makkelijk.

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:28

talented schreef:
Pashon schreef:

@Edit: de keren dat ik tegen deze combinatie gereden heb, zowel bij de pony's als bij de paarden, had ik MINSTENS 5% meer dan zij. Mag ik nu wel mijn mening uiten?

Natuurlijk talented, jij bent de beste! Nog even en je bent zo goed dat je zelfs gekwalificeerd bent om Anky of Imke Bartels (die heeft trouwens ook de masterclass gedaan en moet je zien hoe slecht zij terecht is gekomen! Bloos ) af te kraken Clown zonde dat je al je talent op bokt vergooit..

Ik vinden de meeste mensen echt respectloos reageren op dit nieuwsbericht. Een fjord in de masterclass is blijkbaar HOT nieuws, maar "mag" dat niet zijn, want anderen vinden dat zij die aandacht verdienen. In dit topic over Guusje blijft het wel respectvol: [LN] Het verhaal van fjord Guusje

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:29

Lovely schreef:

Ik ben benieuwd of dat dan ook op haar site komt. Hoewel, waarschijnlijk wel, met op het einde "in Deurne zijn ze nog niet klaar voor de fjord" Knipoog

Pashon heb al heel wat filmpjes gezien van de combinatie... Het zijn echt geen momentopnames bij haar Clown

Zo Piloe4ever, je zit zo te drammen dat men niet mag oordelen tenzij we even hoog gereden hebben en nu heb je het lef om Imke (die IMO een STUK meer bereikt heeft dan Jolanda ooit zal kunnen bereiken. Een mooi koppie en een brave fjord is niet genoeg voor Grand prix) om die manier aan te gaan? Dit vind ik een beetje tegen jezelf in gaan.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:31

Wat een sterke vergelijking zeg!!! Salinero eet brok, mijn paarden ook, gaan die dan straks net zo goed lopen als Salinero?

Anky doet boodschappen bij de Albert Heijn, ik ook, word ik nu net zo'n goede sporter als zij?

Zal ik nog even doorgaan? Neem aan dat jij je wel kan vinden in deze vergelijkingen....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:33

talented schreef:
Wat een sterke vergelijking zeg!!! Salinero eet brok, mijn paarden ook, gaan die dan straks net zo goed lopen als Salinero?

Anky doet boodschappen bij de Albert Heijn, ik ook, word ik nu net zo'n goede sporter als zij?

Zal ik nog even doorgaan? Neem aan dat jij je wel kan vinden in deze vergelijkingen....

Als dat van die brok zou werken zou ik nu nog naar daar vertrekken om te vragen welke brok ze precies gebruikt en de hoeveelheden... Nagelbijten / Gniffelen (al vrees ik dat merrielief met de porties van Sali een marathon zou sprinten Nagelbijten / Gniffelen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:33

Talented, monkey see, monkey do Knipoog.

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:36

talented schreef:

wat een prachtig zelfportret van talented Vingers aflikken

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:37

eerlijk is eerlijk...ik kan nog wat leren van een goede pr Knipoog . Uiteindelijk draait het met zoveel zaken om hoe je jezelf verkoopt. Ik ken de combi niet persoonlijk, maar afgaande van alle info, ziet het ernaar uit, dat met een combi van een leuke plaatje, doorzetten en ANDERS zijn, de wereld aan je voeten kan liggen. Niet iedereen hoeft een een supertalent te zijn om te scoren..vind ik ook Niets mis mee,MITS je zelfkritisch blijft. en daar kan ik in dit geval niet over oordelen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:37

piloe4ever schreef:

Natuurlijk talented, jij bent de beste! Nog even en je bent zo goed dat je zelfs gekwalificeerd bent om Anky of Imke Bartels (die heeft trouwens ook de masterclass gedaan en moet je zien hoe slecht zij terecht is gekomen! Bloos ) af te kraken Clown zonde dat je al je talent op bokt vergooit..

Ik vinden de meeste mensen echt respectloos reageren op dit nieuwsbericht. Een fjord in de masterclass is blijkbaar HOT nieuws, maar "mag" dat niet zijn, want anderen vinden dat zij die aandacht verdienen. In dit topic over Guusje blijft het wel respectvol: [LN] Het verhaal van fjord Guusje[/quote]
euh, respectvol????

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:49

heb even gekeken op youtube naar guusje. maar kan nou niet zeggen dat het zo schokkend en schrikbarend slecht is. tuurlijk er moet nog een hoop bijgeschaafd worden aan deze combinatie ze is in de verste verte nog geen anky, imke, edward, hans en ga zo maar door maar om nou te zeggen ze zit aan het eind van haar latijn of zelfs al verder als haar einde, nee dat kan ik aan de filmpjes niet afzien. nu heb ik overigens niet alle filmpjes bekeken dat duurd me allemaal te lang.