Bekende Duitse amazone mishandelt paard voor camera *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joceline

Re: Bekende Duitse amazone mishandelt opnieuw paard voor camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:07

diesel83 schreef:
WAt een belachelijke vertoning van haar zeg!!En dat paard is die klappen wel gewend hij blijft er zo rustig onder vreselijk zeg. Als ik dat paard zou zijn had ik dr echt in dr smoel getrapt met 2 achterbenen. Ik ken haar verder ook niet maar ze komt me wel bekend voor. ach we komen er vanzelf wel achter namen gaan altijd wel rollen.

Ik denk als het paard haar slaat z'n leven nog zuurder wordt. Waarschijnlijk heeft ze dan erg veel pijn en moet weggebracht/geholpen worden en richt zich dan even niet op het paard. Maar als ze even later bij zn stal komt slaat ze hem waarschijnlijk helemaal kapot.. Arm beest, verdamme ben dr helemaal naar van.
Maar ze is dus gevlucht..met hetzelfde dier? Het lijkt me dat de dierenbescherming haar blijft volgen zoals altijd moet na 2x een zaak..

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:07

Caira schreef:
Ielsje schreef:
Ik snap het niet helemaal. Ze was toch veroordeeld tot "een verbod op het houden en voor het omgaan van en met paarden voor de duur van 2 jaar, en een boete van 6300 euro". Dit is amper een jaar geleden opgelegd, dus ze gaat sowieso al in overtreding! En dan komt die zweep er nog bij!!
Bah ik walg hiervan Stoom uit je oren

Ze gaat niet alleen in overtreding, maar volgens mij is dit zelfs hetzelfde paard! Hoe kan het dat zij dit dier nog steeds in zijn bezit heeft? Kunnen we niet met zijn allen geld inzamelen? Dan mag dat dier hier zijn leven in de weide slijten hoor.

Dat hoort toch niet te kunnen? Het is toch allemaal voor de rechter gekomen? Toen was ze op het nippertje een gevangenisstraf van 6 maanden ontkomen. Ik denk dat nu wel duidelijk is dat ze niet voor verbetering vatbaar is en er een levenlange omgang met paarden verboden moet worden PLUS een gevangenisstraf.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:12

Zover ik begrepen heb uit de uitzending (RTL Nachtnews) is een eerder verbod ingetrokken en heeft zij nu het verbod om beroepsmatig met paarden bezig te zijn...

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:14

avaluna schreef:
Zover ik begrepen heb uit de uitzending (RTL Nachtnews) is een eerder verbod ingetrokken en heeft zij nu het verbod om beroepsmatig met paarden bezig te zijn...

belachelijk ze moet niet alleen een verbod hebben om beroepsmatig met paarden om te gaan, maar een geheel verbod.

las eerder dat het vorige verbod van de rechter ingetrokken is, vraag me af waarom? heb er geen woorden voor.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:22

Dit is toch niet te geloven........ Bloos! Misselijk Blauw oog

9166schier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:22

Ze is nu in Denemarken, en het is te hopen dat ze in dat land wel zware straffen uitdelen. En niet de straf weer verlagen zoals blijkbaar in Duitsland is gebeurd.
Maar dat wijf zal vast de wet wel weer kunnen ontduiken door weer naar een ander land te verhuizen met dit arme paard! Huilen .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:25

Ze schijnt inmiddels alweer 5 paarden in "training" (eerder "mishandeling" helaas) te hebben...

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:27

Achter de tralies met dat misselijke wijf!! Boos!

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:28

nou nou nou...dit is echt ongelooflijk zeg! Als iemand al eerder veroordeelt is, is het toch vreemd dat ze haar boedeltje in kan gaan pakken en ergens anders vrolijk weer verder gaat met preces dezelfde ellende? Ze leert echt knap langzaam!!

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:28

avaluna schreef:
Ze schijnt inmiddels alweer 5 paarden in "training" (eerder "mishandeling" helaas) te hebben...

Huh? Hoe kan dit zeg..
En hoe weet jij dat Knipoog

Maar jeetje, wat is het toch ontzettend leuk om paarden te houden zo he, gad-ver-dam-me.
Wat een walgelijke vertoning!

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:30

Dat ze die niet van dr paard getrokken hebben toen ze haar betrapte!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:35

Waarom zo zo iemand dit nou doen?
Waarom greep die man niet in die bij het longeren stond?
Waarom....

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:37

Ik zou d'r volgens mij onder d'r pruim geskupt hebben als ik erbij geweest was! Hier word ik nou echt pissig van! Die mag wat mij betreft veeeeeel zwaarder gestraft worden dan alleen met een verbodje of een boete. Misselijk mens, getver...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:37

jury schreef:
Waarom zo zo iemand dit nou doen?
Waarom greep die man niet in die bij het longeren stond?
Waarom....

omdat de beelden die nu de wereld rondgaan 10.000 keer effectiever zijn dan 1x een zweep uit iemands handen trekken

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:41

Dit is dus écht dierenmishandeling.... vreselijk..

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:43

Wat en ziek wijf is dat, en dan die scheinheiligheid:" Ik doe dat helemaal niet".. Clown

Tuurlijk schat, zelf wel eens in elkaar geslagen? Boos!

Echt een type wat rijp is voor onderzoek onder dwang. Dit spoort echt niet.

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:44

Vreselijk!! Ik snap niet wat zij hiermee wil bereiken????

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:45

9166schier schreef:
Ze is nu in Denemarken, en het is te hopen dat ze in dat land wel zware straffen uitdelen. En niet de straf weer verlagen zoals blijkbaar in Duitsland is gebeurd.
Maar dat wijf zal vast de wet wel weer kunnen ontduiken door weer naar een ander land te verhuizen met dit arme paard! Huilen .

waarschijnlijk naar nederland...
daar gebeurt er helaas ook vrij weinig aan diermishandeling...
hier krijg je hooguit een geld boete van een paar 100 euro...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:47

Caira schreef:
Ielsje schreef:
Ik snap het niet helemaal. Ze was toch veroordeeld tot "een verbod op het houden en voor het omgaan van en met paarden voor de duur van 2 jaar, en een boete van 6300 euro". Dit is amper een jaar geleden opgelegd, dus ze gaat sowieso al in overtreding! En dan komt die zweep er nog bij!!
Bah ik walg hiervan Stoom uit je oren

Ze gaat niet alleen in overtreding, maar volgens mij is dit zelfs hetzelfde paard! Hoe kan het dat zij dit dier nog steeds in zijn bezit heeft? Kunnen we niet met zijn allen geld inzamelen? Dan mag dat dier hier zijn leven in de weide slijten hoor.

Naar wat ik hier ergens in het begin heb gelezen is de Duitse mevrouw naar Denemarken vertrokken waar ze dit verbod niet heeft gekregen en ze dus (tot nu) gerust legaal verder kon folteren Verdrietig .

Verder vind ik het erg voor het paard maar wel 'goed' dat niemand heeft geholpen. Nu hebben ze tenminste onomstotelijk bewijsmateriaal dat hij zo'n 500 keer geslagen is, had je haar van het paard getrokken dan was het een heel stuk moeilijker om haar voor de rechter te slepen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:49

ja idd dan had ze diegene aangeklaagd voor mishandeling van haar... in plaats van haar mishandeling naar het paard toe

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:50

Mijn 1e straf voor haar...haar handen en voeten vastbinden, haar in een rondje om me heen laten rennen en net zo hard met een zweep slaan als op het filmpje. Kijken wat zij er dan van leert...misschien dat ze dan wel gehoorzaamt???
Ik denk het niet...daarnaast moet het haar wereldwijd verboden worden om ooit nog een dier in de buurt te hebben. Dit soort mensen zijn ziek.

Dit is niet de manier om met dieren om te gaan, dit is pure mishandeling. Helaas teken je een dier hier voor z'n leven mee, ik zorg voor zo'n paard en dat is heel erg moeilijk. Na 3 jaar bloed, zweet en tranen zijn we een heel eind, maar ze wordt nooit meer 'normaal'....

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:50

haar naam is zo gevonden via google en het oude topic.

maar don't worry, deze dame krijgt haar straf wel.... Boos!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:52

Ik snap ook niet wat het juridisch punt is om haar naam niet te gebruiken? Als ze volledig anoniem was zou ik me er iets bij kunnen voorstellen, maar met al die 'hints' die er gegeven worden moet je echt niet intelligent zijn om te weten om wie het gaat.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:53

Dit mens moet een vestigingsverbod krijgen op elk uithoekje op deze aardbol. Ik snap niet dat dat paard niet door de DB in beslag is genomen.

Hopelijk wordt ze nu goed veroordeeld. Helaas laat het rechtssysteem het niet meer toe dat deze vrouw ook een lichamelijk straf kan krijgen. We hadden haar met liefde allemaal de zweep in haar reet geduwd met nog een grote portie ontelbare zweepslagen toe. Hamer

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:55

Er zit maar 1 ding op: Whoosh! Afzien zal ze! Whoosh!

Nee, dit is echt verschrikkelijk om te zien. Walgelijk, hoe komt het in je op om zo los te gaan op je paard. En inderdaad; het lijkt erg veel op dat het hetzelfde paard is als de vorige keer.