myself133 schreef:Pammes84 schreef:ik ben 1.70 en weeg 53..maar voel me toppie hoor!zelfde hier :p. klinkt erger dan het is .Ik ben 1.75 en weeg ong. 50 kg.
Melisding schreef:NathalietjeB schreef:ìk dacht trouwens dat hans peter ook mee was naar de OS??Als steun en toeverlaat voor Edward
x_eva_x schreef:Volgens mij gaan ze steeds hoger jureren.Dan moet Adelinde ook wel aan de 83% komen.Ik hoop het
Naath86 schreef:Ben benieuwd wat Anky had gehad als ze vandaag had gestart....Ik ook wel! Maar helaas niets aan te doen
kimberley12 schreef:Alenteja schreef:De volgende ruiter mag van mij nu acuut een buikgriep krijgen. Paardenbeul.Uhmmm waar slaat dat op?Op dat verhaal met die knalblauwe tong door afknelling
x_eva_x schreef:Volgens mij gaan ze steeds hoger jureren.Dan moet Adelinde ook wel aan de 83% komen.Of het zijn gewoon sterke combinaties?
Alenteja schreef:De volgende ruiter mag van mij nu acuut een buikgriep krijgen. Paardenbeul.Nou, wat is het beeld toch onvriendelijk hè. Je hebt zeker weer van die domme collages gezien...
Mooi netjes vierkant zeg!! Jammer dat hij in de aanleuning net even onrustig werd voor het achterwaarts...