Laurens praat de tijd vol met Pam... Hij vertelt dat het heel vervelend is voor de ruiters dat ze nu ineens een vertraging hebben. Je werkt naar een moment toe en dat wordt dan onderbroken. Hij heeft zelf even buienradar gecheckt. En als het goed is wordt het zometeen eventjes droog en zelfs zonnig. Voor Adelinde is het minder vervelend dan voor Jordi Domingo Coll omdat zij minder ver was in haar voorbereiding, omdat het voor haar wat langer duurt voordat ze aan de beurt is. Daarnaast is de weerbaarheid mentaal van Adelinde erg groot. Voor Hans Staub is het dubbel vervelend. Je moet jezelf herpakken, je concentratie, maar ook in je spierspanning. Best heel zwaar. Zonde dat zoiets gebeurt op een evenement waar je zo lang naartoe werkt.
Hier in Nieuwerkerk aan den IJssel ( ca 5 km vandaan) regent het nog wel maar de lucht wordt al wat lichter, heb ook al ff geen flitsen meer gezien! Behalve dan een flits van mijn lichtbolletje onder de afzuigkap! Wilde er vanavond nog ff heen, maar denk dat ik misschien toch maar oversla
nadita
Geplaatst: 18-08-11 17:37
RM94 schreef:
nadita schreef:
Nog 3, de Oostenrijker, Jordi Domingo voor Spanje en Adelinde als laatste.
eeehhhh Hans Staub is zwitser
Excuus foutje Je hebt gelijk, de Zwitser, Jordi Domingo voor Spanje en Adelinde
tot 17.45 afgelast. Het wordt droger. Zoals het er nu uitziet beginnen ze over 7 minuten. Brandluchtje is overgewaaid. Misschien zijn ze ergens aan het koken
Het zonnetje breekt door! (maar het regent nog steeds) Hans gaat zo dus verder waar hij gebleven was!
Inmiddels schijnt hier ook de zon. maar dat weerhoudt de regen er niet van nog steeds met bakjes tegelijk uit de lucht te komen... God laat het even droog worden, vriendje zit op me te wachten
mywayzidane
Geplaatst: 18-08-11 17:39
MamaMiesje schreef:
Ik zeg: tondeuse erover. Zo klaar
Denk nie dat ze daar blij mee is.
NathalietjeB
Geplaatst: 18-08-11 17:39
Fenneeee schreef:
ik schrok me rot begon die comentator ineens te lachen
haha ik schrok er ook van hoor je hele tijd niks en dan in ene gelach van dat mens