CGJ12 schreef:horseyfries schreef:Eén goede reden? Ik weet er 15 miljoen: EVERYBODY WANTS A TOTILAS!!
Eén goede reden waarom de EIGENAAR Totilas ter dekking zou stellen....
Ik kan er wel een paar noemen waarom ze het NIET doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dootjeee schreef:Citaat:Had ze painted black heel moeten houden!
Tuurlijk, ze is in stal gaan staan schoppen tegen zijn benen zodat ie vooral niet mee kon naar het EKKom op zeg.
Citaat:Heeft ze dat echt gedaan?
chevax schreef:Je mag toch wel kritisch zijn? Dan hoef je toch niet meteen te roepen dat iemand ergens anders moet gaan lopen "zieken"? Ik vind de prestatie van Edward en Totilas erg knap, maar ik kan me sommige kritiekpunten ook erg goed voorstellen.
Dootjeee schreef:Citaat:Had ze painted black heel moeten houden!Heeft ze dat echt gedaan?Citaat:Tuurlijk, ze is in stal gaan staan schoppen tegen zijn benen zodat ie vooral niet mee kon naar het EKKom op zeg.
xx_Horsiex schreef:chevax schreef:Je mag toch wel kritisch zijn? Dan hoef je toch niet meteen te roepen dat iemand ergens anders moet gaan lopen "zieken"? Ik vind de prestatie van Edward en Totilas erg knap, maar ik kan me sommige kritiekpunten ook erg goed voorstellen.
Kritiek mag altijd maar omdat in dit topic te brengen en nu net na een goude medaille?
Uppojono schreef:Ik vind het echt wel sneu voor Anky.. Zolang ben je de beste van de wereld, en opeens is daar Totilas.. Nu zaten er vandaag dan sowieso teveel fouten in, maar ik vraag me af of ze Totilas ooit kan verslaan..