Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romyloverrr schreef:Kunnen we de stichting niet in ieder geval al eens allemaal een slechte resentie geven op hun facebookpagina? Wellicht lezen mensen dat kan vóór ze doneren. Geen geld= geen stichting.
Ik denk dat je met zo'n organisatie daar naartoe moet gaan.
dravergekkie schreef:romyloverrr schreef:Kunnen we de stichting niet in ieder geval al eens allemaal een slechte resentie geven op hun facebookpagina? Wellicht lezen mensen dat kan vóór ze doneren. Geen geld= geen stichting.
Ik denk dat je met zo'n organisatie daar naartoe moet gaan.
Gok dat ze dit verwijderen of kan dat niet ?
ChrisXe schreef:Krijg hier buikpijn van. Jaren geleden trof ik een van de paarden van deze organisatie in de sloot aan. Met behulp van brandweer kon het dier uit zijn benarde positie worden gehaald (het dier had lang vast gezeten). Eenmaal -veel te laat- op mijn werk aangekomen kwam ik erachter dat het een opvang betrof. Niet wetende hoe of wat hebben we 's avonds een flink bedrag overgemaakt zodat de dierenartskosten ruimschoots gedekt waren. Dacht daar goed aan te doen.... Bah
Sixey schreef:ChrisXe schreef:Krijg hier buikpijn van. Jaren geleden trof ik een van de paarden van deze organisatie in de sloot aan. Met behulp van brandweer kon het dier uit zijn benarde positie worden gehaald (het dier had lang vast gezeten). Eenmaal -veel te laat- op mijn werk aangekomen kwam ik erachter dat het een opvang betrof. Niet wetende hoe of wat hebben we 's avonds een flink bedrag overgemaakt zodat de dierenartskosten ruimschoots gedekt waren. Dacht daar goed aan te doen.... Bah
Het kan mij ook niet schelen, ik zeg het gewoon. Ik vind het pijnlijk om bovenstaande te lezen. Paard is van mij (geweest). Ik kreeg de melding dat het niet goed met hem ging en heb er alles aan gedaan om hem terug te halen. Ze geven hem niet, zelfs niet ter adoptie. Terwijl hij het hier prachtig kan hebben. Reden? Geen idee, waarschijnlijk omdat hij met zijn pijnlijke voetjes nog geld moet verdienen voor die Stichting.
Blijkbaar ben ik dus niet de enige die dit soort ervaringen heeft meegemaakt met deze Stichting.
ChrisXe schreef:Sixey het ging om een voskleurige quarterhorse, Peppi. Ongelukken gebeuren, destijds ging ik ervan uit -net als jij- dat dit een goede instelling was. Na mijn werkdag dus speciaal voor Peppi geld overgemaakt. Wat ontzettend triest dat het dan in realiteit allemaal anders blijkt te zijn.
randalinpony schreef:Isabonny schreef:Dat had toch Guus? Die wat naar de Biomentor Foundation is gegaan? https://www.facebook.com/BiomentorFoundation
Of hadden ze het allebei?
Sorry, verhaal over Guus gaan mijn haren ook van overeind staan.... Help hem uit zijn lijden in plaats van alternatief aan zon akelige chronische aandoening te gaan prutsen...