letrow schreef:Het matchen gaat wel @ random, ik krijg steeds meisjes van 18/21
Ja... Wel heel leuk om aan je gematcht te worden hoor

Edit; ik krijg over het algemeen wel mannen van mijn leeftijd trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quad schreef:Het was een 1 april grap, maar het idee is zo goed ontvangen dat ze het laten bestaan voorlopig.
knoeken schreef:heuyyyyyyy een limburger
Amburtjoz schreef:Ik had gister echt een lekkerding, maar die bleek iemand van Coldplay als plaatje te hebben.....Wist ik veel, kende die muziek wel maar had geen idee dat een van hun er best goed uit kon zien
pluisje88 schreef:Heb gisteren niet op de site gezeten. Was de hele dag weg. Heb een hoop gemist geloof ik
Wou nu even snel kijken maar volgensmij zijn er niet veel. Vind de site ook een beetje vaag. Krijg ineens in het chat veld 2 mensen? maar verder niks. Denk dat geen van beiden iets zegt ofzo. Chat je met iemand persoonlijk of is het een soort groeps-chat?
facedown schreef:Ik denk dat het tijd wordt voor een tweaker-subforum hier. Mogelijke onderwerpen:
Navigatie voor je paard
Paardengeheugen
Paardenstalmods
How to overclock je paard
Flessuh schreef:ach het verdwijnen is niet eens zo irritant dat zal vaak een block van ander zijn.. meer het feit dat die lijst steeds veranderd. moet je zoeken op naam. vooral vervelend als 2 namen op elkaar lijken
Knoffer schreef:facedown schreef:Ik denk dat het tijd wordt voor een tweaker-subforum hier. Mogelijke onderwerpen:
Navigatie voor je paard
Paardengeheugen
Paardenstalmods
Die komen wel van pas in het endurance gedeelte van Bokt
Btw: [HTT] Huis, Tuin en Techniek leef je uit
Jolien87 schreef:Pfff heb er nu eentje die direct een compleet vragenvuur heeft geopend over mijn werk.
Knoffer schreef:facedown schreef:Ik denk dat het tijd wordt voor een tweaker-subforum hier. Mogelijke onderwerpen:
Navigatie voor je paard
Paardengeheugen
Paardenstalmods
Die komen wel van pas in het endurance gedeelte van Bokt
Btw: http://www.bokt.nl/forums/viewforum.php?sid=&f=139 leef je uit
facedown schreef:Endurance?![]()