Iedereen die haar liefhad heel erg veel sterkte gewenst vandaag en voor de komende tijd.
Jiwa
Geplaatst: 18-09-12 09:32
Heel veel sterkte vandaag aan alle betrokkenen, iedereen met verdriet, iedereen die geraakt is en iedereen die ook een zwaar gevoel heeft. Ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar vinden, en wil de familie en betrokkenen veel kracht wensen om deze klap te verwerken.
evanescence
Geplaatst: 18-09-12 09:34
Ook vandaag gaat mijn gedachte naar Bianca en haar familie, vrienden! Iedereen heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.
Larachel
Geplaatst: 18-09-12 09:39
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen gewenst vandaag en de komende tijd, ook mijn gedachte zal bij Bianca en haar familie, vrienden zijn!
m_maris
Geplaatst: 18-09-12 09:42
Heel veel sterkte vandaag familie,vrienden,en allemaal, maar ook nog heeel veel sterkte en kracht voor in de toekomst. Ik kan verders geen woorden hiervoor verzinnen met deze vreselijke gebeurtenis weet niet wat ik moet zeggen.
Mijn gedachten gaan uit naar de familie en vrienden van Bianca die vandaag moeten doen wat ze niet willen, afscheid nemen van deze prachtige jonge vrouw. Wat is het leven toch oneerlijk
Wat een trieste dag vandaag. Het weer doet gewoon mee. Ik wil ook iedereen die dicht bij Bianca stond heel veel sterkte toewensen op deze moeilijke dag. Een wond die niet snel geneest, als je iemand die zo jong is zo onverwachts moet missen. Nogmaals heel veel sterkte, hopelijk hebben jullie vandaag steun aan elkaar...
Iemand heeft vele pagina's geleden het idee gegeven om dit symbool in onderschriften te zetten ... ik blijf dit een mooi symbool van betrokkenheid vinden .. En nu rest alleen nog de stilte op dit moment ..
Girassol
Geplaatst: 18-09-12 11:28
Veel sterkte voor de nabestaanden op deze tragische dag.. Rust zacht Bianca