Ook namens mij heel erg veel sterkte morgen voor de familie en vrienden van Bianca.. De dag waar het allemaal echt realiteit wordt.. en dat ze weg gebracht wordt naar haar laatste rustplaats.. uit ervaring weet ik dat dit de moeilijkste periode wordt.. Ook voor de bokkers die erbij zijn heel veel sterkte..
starjo
Geplaatst: 17-09-12 23:55
Ik heb dit topic al een tijdje gevolgd, en wat een ontzettend triest ongeluk
Wat verschrikkelijk , hier zijn geen woorden voor. Ik ken Bianca niet , maar ben zelf ook moeder van twee kinderen en dit lijkt me het ergste wat je kan overkomen , om je kind te verliezen
Ik wens de ouders en zus van Bianca, en iedereen die haar dierbaar is, heel veel sterkte voor morgen, en in de toekomst
Lieve familie en vrienden, In jullie harten zal ze altijd voortleven... Heel veel sterkte en kracht op deze moeilijke, veel te zware dag..
tamaramt
Geplaatst: 18-09-12 08:03
ik heb dit topic vanaf dag 1 gevolgd en net zoals zovelen echt gehoopt dat het goed zou komen. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn. Ik wil de familie, vrienden en kennissen erg veel sterkte en steun toewensen op deze zware dag maar ook voor de komende tijd waarin het echte besef pas gaat komen
blair
Geplaatst: 18-09-12 08:05
Ik wil de vrienden en familie van Bianca vandaag heel veel sterke toewensen. Maar natuurlijk ook de anderen die vandaag naar de uitvaart gaan, of in gedacht bij Bianca zijn.