Zo gaat ie achterwaarts.. en zo staat ie een eind verderop de piafferen

Wel grappig is dat de reacties hierzo voorlopen op de livetream die ik kijk, dus ik weet wat ik alvast kan verwachten hihi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mylady_E schreef:Naath86 schreef:
onjuist. Ook de GPS telt nog voor de landenwedstrijd. Dus Anky, Edward en Adelinde gaan sowieso ook nog disndag de GPS rijden voor het teamresultaat. De beste 18 van beide wedstrijden (GP en Special) gaan door naar de kur.
Als onze individuele ruiter Patrik op max. plek 25 uitkomt mag ook hij de Special nog gaan rijden.
Dacht ik.
Na de GP wordt een eerste ranking opgesteld. De beste 7 landen mogen hun 3 ruiters laten starten in de GPS (dat zijn dus al 21 ruiters). Als je die 21 ruiters uit de lijst haalt, de 11 ruiters die dan bovenaan staan mogen ook starten in de GPS (32 ruiters in totaal dus). Na de GPS worden de teammedailles uitgedeeld. Uit de ranking dan mogen de 18 beste ruiters de kür rijden.
En nu hoop ik dat niemand nog met die vraag komt, dat zijn al een hoop pagina's minder gevuld om bij te lezen
JoyCiej007 schreef:Maar hoe zit dat nou precies met de kwalificaties voor de Special en de Kur? Heb alles al gelezen hoor; de 7 beste landen van vandaag, en de 11 beste ruiters.
Maar; NL gaat waarschijnlijk wel bij de beste 7 landen horen. Anky staat nu 12e indv.
Betekent dat dat Anky alleen de Special zal rijden voor het landenteam, en dat die score niet indv. gaat meetellen?
_Esther_87_ schreef:Nee joh, op de homepage van Adelinde staat de foto waar ik het over had. Stuk kleiner.
JoyCiej007 schreef:JoyCiej007 schreef:Maar hoe zit dat nou precies met de kwalificaties voor de Special en de Kur? Heb alles al gelezen hoor; de 7 beste landen van vandaag, en de 11 beste ruiters.
Maar; NL gaat waarschijnlijk wel bij de beste 7 landen horen. Anky staat nu 12e indv.
Betekent dat dat Anky alleen de Special zal rijden voor het landenteam, en dat die score niet indv. gaat meetellen?