Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_ schreef:Ik snap wel dat ze er aan meewerkt ja!
Om te voorkomen dat C hetzelfde met nóg meer mensn kan uithalen en zo nog meer mensen en kinderen en dieren de dupe worden van haar praktijken
En t meisje heeft volop tijd om met Lucky te knuffelen enz dus dat zit verder ook wel goed
M_D_H schreef:Kunnen we nu mischien ophouden met die achterlijke opmerkingen over dat nombrado C. is?
Hou het even volwassen wil je...
niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn,
maar dat betekend nog niet dat je iemand die het er niet mee eens is meteen C. genoemd mag worden!!
Lekker kinderachtig zijn we hier weer...
en dat terwijl het als zo'n serieus topic begon!!!!
breezy302 schreef:DON -RUBIN. Het kan ook zijn dat mensen hun merrie's daarheen brachten om te laten dekken en daarna weer mee naar huis namen. Dat verhaal van de dekkingen geloof ik dus wel.
PERENBOOMPJE: Volgens mij had Roelie geen eigendom over dat paard maar was het paard door C gekocht zodat Roelie er wedstrijden mee kon rijden en geen paard wat in Roelie's eigendom was.
M_D_H schreef:Kunnen we nu mischien ophouden met die achterlijke opmerkingen over dat nombrado C. is?
maar dat betekend nog niet dat je iemand die het er niet mee eens is meteen C. genoemd mag worden!!
DON___RUBIN schreef:breezy302 schreef:DON -RUBIN. Het kan ook zijn dat mensen hun merrie's daarheen brachten om te laten dekken en daarna weer mee naar huis namen. Dat verhaal van de dekkingen geloof ik dus wel.
PERENBOOMPJE: Volgens mij had Roelie geen eigendom over dat paard maar was het paard door C gekocht zodat Roelie er wedstrijden mee kon rijden en geen paard wat in Roelie's eigendom was.
Ja maar ze is toch geen dekkings station of had ik iets gemist.
DON___RUBIN schreef:breezy302 schreef:DON -RUBIN. Het kan ook zijn dat mensen hun merrie's daarheen brachten om te laten dekken en daarna weer mee naar huis namen. Dat verhaal van de dekkingen geloof ik dus wel.
Ja maar ze is toch geen dekkings station of had ik iets gemist.
Renske_ schreef:nombrado schreef:
Vanwaar jouw belangstelling eigenlijk? Paar blz terug dacht je nog dat ze uit eigenbelang handelden ivm de verzkering van Lucky en het geld wat ze vt mislopen als die niet als sportpony was verzekerd...
Denk dat de eigenaren gewoon niet zitten te wachten op jouw berichtjes!
russel schreef:Wat moet ze anders? Haar naam is wel niet bekend, maar stem in combinatie met postuur, verraad haar als je op de stoep daar staat voor een paard, dus zaken zullen er wel niet meer gedaan worden voorlopig.....
Gentlegiant schreef:nombrado schreef:
o, das mooi
heb je hem gezien?
loopt hij nu weer goed?
Nombrado nu ga je echt tever!
Met lucky gaat het goed deze mensen zijn goed voor lucky!
Ik heb zelf contact met deze mensen over het een en ander
nombrado schreef:Gentlegiant schreef:
Nombrado nu ga je echt tever!
Met lucky gaat het goed deze mensen zijn goed voor lucky!
Ik heb zelf contact met deze mensen over het een en ander
dit was al meerdere keren een oprechte vraag
waar eindelijk antwoord op komt op dit paarden forum.
waarin ga ik tever in?
Renske_ schreef:nombrado schreef:ik vraag me ernstig af, of het merendeel hier op bokt
wel zo begaan is , met het lot van paarden betreffende dit programma
Bijna niemand , heeft gevraagd hoe het nu met Lucky is, en of dit diertje nu een pijnvrij bestaan heeft, of wat ze er aan doen.
Je kon zien dat Lucky er goed uit zag op tv, daarnaast staat hij op een goede stal met kundig personeel en hebben ze een hele goede hoefsmid dus dat zal wel goed zitten!
En of ze 1000en euro's over hebben voor Glucosamine, Tilderen, enz dat weet niemand behalve de eigenaren zelf maar goed zijn ze er zekr voor.
Vanwaar jouw belangstelling eigenlijk? Paar blz terug dacht je nog dat ze uit eigenbelang handelden ivm de verzkering van Lucky en het geld wat ze vt mislopen als die niet als sportpony was verzekerd...
Denk dat de eigenaren gewoon niet zitten te wachten op jouw berichtjes!