Chann schreef:Trouwens, wie van Bart en Sjoert was nou 1 en wie 6? Karl was 6. Volgens mij.. Bart heb ik op 1 en Sjoert op die kale..
Chann schreef:Trouwens, wie van Bart en Sjoert was nou 1 en wie 6? Bart was 6 en Sjoert 1. althans, dat vind ik. En Iefke was 32.
Cyntje schreef:Nee ik vind Ief het meest op 44 lijken,... wie is 44 dan denken jullie Tanja? Ief is volgens mij inderdaad met de roze bril.. Die lijkt echt.
Chann schreef:Trouwens, wie van Bart en Sjoert was nou 1 en wie 6? Er wordt gewoon groot overleg gepleegd, nu nog
Haha, ja, maar nu kunnen we dingen voorzeggen en vergelijken en... héérlijk. Dat is het leukste, net tentamens, iedereen alle antwoorden nabespreken, terwijl je er niks meer aan hebt.
Haha ja, en steeds depressiever raken omdat je voor je gevoel steeds meer fout hebt, dat is altijd zo jammer van dat nabespreken.
Ik heb petraaken op 44 En Tanja op 16. Damn Chann, maak jouw lijstje eens openbaar ofzo haha Storm en Saffier heb ik iig goed, dat scheelt weer.. haha de mannen blijft nog steeds een probleem Ik had Bart op 1, Karl op 6 en Sjoert op 30