Of ca 200 euro per dag.
Hebben ze die arts in dienst genomen ofzo?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Bovendien valt het aantal deelnemers in een redelijk besloten groep, zoals dit topic niet onder wereldkundig maken.
[***] schreef:Babootje schreef:Bovendien valt het aantal deelnemers in een redelijk besloten groep, zoals dit topic niet onder wereldkundig maken.
Ik vraag me af of PZB snapt dat ze het beter hier kunnen hebben en wat kunnen doen met feedback of zorgen (of minstens reageren), dan in een openbare Facebookgroep vanuit waar iedereen er lekker op los kan delen met alle paardenvriendjes. Denk dat ze daar meer last van zouden hebben, want het is wel echt een minderheid in de paardenwereld die op Bokt zit, laat staan hier meeleest.
Genoeg mensen die van een sommatie van een advocaat eerder rebels worden dan braaf. Vooral als het over het delen van informatie en zorgen gaat. Ik zou persoonlijk een stichting alleen aanraden om een advocaat op een ander af te sturen als je ook echt holier than thou bent. Maarja, wie ben ik.
PZB, nu er toch bevestigd is dat jullie meelezen, is de samenstelling van het bestuur al gewijzigd in verband met het beschikkingsmachtcriterium?