MariekeS_ schreef:Genieten zeg van Diederik en Arlando Die komen er echt wel! Vind wel echt dat ze boven Werth horen...Moet je nagaan, ze worden nog beter! Lotus83 schreef:FriesWytske schreef:Fritsie is de bijnaam voor Undercover. hahahaOooooh... nooit geweten fb pagina van Glock's
Na dit soort dingen heb ik altijd zoveel zin om zelf weer te starten Gelukkig gaan we dinsdag eindelijk weer na 7 maanden
gabixcoen schreef:Alizeetje schreef:Argh, ik kan niet meer kijken! Jammer!Echt.. nu.. meen je dat.. Haha jaaaaa... Wenen!Nu goed, ik volg hier wel even.En, morgen ga ik kijken in Aken
HorseTimeXL schreef:Ja hoor de heren zitten in ieder geval op t paard gwn vastknopen en laat fritsie en sjonnie maar lopen! Lotus83 schreef:De schuld van de trainster ik zeg ontslaan en zoek een nieuwe
AnnevM schreef:Na dit soort dingen heb ik altijd zoveel zin om zelf weer te starten Gelukkig gaan we dinsdag eindelijk weer na 7 maanden Dan wens ik je veel succes!
En Charlotte krijgt alweer een hoop cijfers cadeau. Sorry, maar dit is zeker al slechter als de Duitse en Diederik.
Boompje1985 schreef:AnnevM schreef:Na dit soort dingen heb ik altijd zoveel zin om zelf weer te starten Gelukkig gaan we dinsdag eindelijk weer na 7 maanden Dan wens ik je veel succes!Haha dankjewel!
Cyrina schreef:sow, dat is een stuk flitsender dan eergisteren! Wek mooi.. maar alsnog als iemand anders zo'n draf rijd dan krijgt die een 7,8 of 8,1 ofzo.. Lotus83 schreef:Fritsie en Sjonnie. Kantochniet
FriesWytske schreef:En Charlotte krijgt alweer een hoop cijfers cadeau. Sorry, maar dit is zeker al slechter als de Duitse en Diederik.Charlotte wint al bij binnenkomst