Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Idioot veel geld in de aanschaf van die dieren stoppen en ze dan ergens plaatsen waar er een paard 7 maanden lang kreupel loopt voor er een foto gemaakt wordt. Wat een geweldig beleid!
pipo schreef:Ik vraag me af waarom er pas na 7 maanden actie ondernomen word om te zien waarom hij kreupelt.
Ik kan goed begrijpen dat je niet de eerste dag bij de da zit, maar 7 maanden???
Marise01 schreef:Anoniem schreef:Idioot veel geld in de aanschaf van die dieren stoppen en ze dan ergens plaatsen waar er een paard 7 maanden lang kreupel loopt voor er een foto gemaakt wordt. Wat een geweldig beleid!pipo schreef:Ik vraag me af waarom er pas na 7 maanden actie ondernomen word om te zien waarom hij kreupelt.
Ik kan goed begrijpen dat je niet de eerste dag bij de da zit, maar 7 maanden???
Hoe komen jullie erbij dat er pas na zeven maanden actie is ondernomen? Dat zijn aannames en zoals bij ieder geblesseerd paard is dat erg kwetsend voor de mensen die dichtbij het paard staan. Er zijn genoeg dierenartsen en dergelijke bijgeweest, genoeg behandelingen. Uiteindelijk toch foto's maken en dan hier beweren dat er zeven maanden niets is gebeurd, zonder dat je ook maar iets van de situatie weet, bah. Hoop dat jullie begrijpen dat je met dit soort opmerkingen mensen kwetst.
Ilsiie schreef:Zoals in het bericht vermeld is kunnen jullie voor inhoudelijke informatie of opmerkingen mailen naar zebrazorg. Zij zullen de vragen beantwoorden.
Anoniem schreef:Ik had binnen twee weken een foto laten maken en dus dan al geweten wat er binnenin dat been of die voet aan de hand was geweest.
En wat ik ook raar vind, je gaat toch niet een kreupel dier inzetten bij gehandicapten. Geen wonder dat hij onbetrouwbaar werd. Zo'n dier heeft pijn. Die laat je met rust en lekker in de wei lopen.