Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:40

Mmmm als papa fiscus mee gaat kijken, kan ze tot haar pensioen gaan betalen...ze zal al haar uitgaven moeten gaan verantwoorden, daar begint het mee, dan wordt er een schatting gemaakt van haar inkomsten en dan is het betalen maar....

Alleen al de verklaringen die er nu al zijn van de gekochte paarden, is al een leuke belastingcent die verantwoord moet worden.

De fiscus gaat soms mee als er aangifte wordt gedaan, vraag er gewoon naar, en ze schakelen die in.....bij oplichting en fraude zaken wordt dat nl als normaal meegenomen.....dus.....wil niet stoken, maarrre, als dat de enige manier is om toch iets van oog om oog en tand om tand terug te krijgen.....om niet het gevoel van gestolen goed gedijt toch te hebben.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:40

alles is gelogen dus gelooft niemand dit toch nog.

mevr wiensnaamnietgenoemdmagworden wellicht dat u helderheid in dit alles kan brengen
pb's zijn toegestaan.

hmmm denk niet dat er een reactie komt :D

Gentlegiant

Re: Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:41

Ach die leest al vanaf het begin hier mee hoor daar durf ik om te wedden

maar ze zal d'r gezicht hier niet laten zien daar heeft ze geen ballen voor ;)

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:44

haar man in kwestie bijft hier wel fris van??? lijkt me sterk

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:45

zou me niks verbazen als manlief zo'n watje is die over ja en nee op zegt
en mevr thuis de broek aan heeft

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:51

Gulpje schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd of Nombrado, (als ze écht geen kennis/schaduwaccount van C is) zelf wél een paard zou willen kopen bij C. Als ik haar posts zo lees is de handelaar hier het allergrootste slachtoffer, gezien de vergelijkingen van verkrachting en steniging...

nee, zou ik niet doen.
khad op bokt al ooit door,(jaartje terug ongeveer) hoe psychisch in de war dit persoon in elkaar zit
C kreeg toen trouwens aan alle kanten rugsteun van een heleboel mensen hier op bokt, toen ik tevens aan C kritische vragen stelde, omdat haar verhalen gewoon niet klopte
nu gebeurd er precies hetzelfde
ik geef geen oordeel, ik belicht beide kanten van het verhaal
Laatst bijgewerkt door nombrado op 26-05-10 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:53

Je laat een koop toch niet afhangen aan iemands spyche? Maar toch of het produkt deugdelijk is?

De vraag is nl, zou jij het vertrouwen om bij haar te kopen? Of ben je ook van mening dat de verkoopwaar niet deugt?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:54

Ik weet niets van de Lusitano fokkerij.
Is 1500,- dekgeld veel in die wereld? Het klinkt mij als nogal veel in de oren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:55

Waves: Mij lijkt het ook nogal veel. Heb geen verstand van fokken maar als het dekgeld van Totilas al 1500 euro is dan zal het voor haar paarden zeker niet zoveel zijn.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:56

Jessix schreef:
Ik denk dat C. het wel heel bijzonder vind dat er al 125 pagina's over haar geschreven zijn. Negatieve aandacht is tenslotte ook aandacht.

realiseer je ook...
dat C een heleboel bokkers hier zou kunnen aanklagen wegens smaad

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:56

Waves schreef:
Ik weet niets van de Lusitano fokkerij.
Is 1500,- dekgeld veel in die wereld? Het klinkt mij als nogal veel in de oren...

als ze zelf die bedragen genoemd heeft zal er vast niet al te veel van kloppen

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:57

Citaat:
Toen ik in de uitzending zag staan noord brabant en lusitano's ging er bij mij meteen een belletje rinkelen.Deze heeft ook bij mij op stal gestaan.Ze woonde toen in tilburg in de wijk de reeshof.Weet niet of ze daar nog woont want ik heb nooit veel contact met haar gehad.Vertrouwde haar niet met haar verhalen en tig verschillende mobieltjes.Het verbaast me ook niks dat deze niet meer werkt en haar site uit de lucht is gehaald.Ze is met een heel vaag verhaal weg gegaan.Ze moest ze allemaal gaan verkopen want ze had problemen met haar man.Niet dus.Ze gelooft ook echt in haar eigen leugentjes.Heb daarom ook echt heel erg medelijden met hun dochtertje, die werd ook al zo behandeld en heel vaak met een dvd speler in de auto gedumpt voor een halve dag.Gek he dat die ook om negatieve aandacht vraagt.Ik hoop echt dat ze iets aan haar gaan doen, vindt dit te gek voor woorden dat iemand met een rijke kerel alles maar kan afkopen.Ze moet zelf maar eens een keer zo waardeloos en respectloos behandeld worden.Iemand moet tegen haar in durven gaan.Vindt het ook super goed dat ze door een vertrouwd persoon gefilmd is en dat ze daardoor dingen heeft verteld wat ze (voor zichzelf) beter niet had kunnen doen.Ben ook heel benieuwd hoe ze haar verder aan gaan pakken, zodat ze geen paarden of evt andere dieren meer kan houden. Dit moet echt gestopt worden niet alleen voor de mensen die bij haar een paard kochten maar zeker voor de dieren zelf.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:58

nombrado schreef:
Jessix schreef:
Ik denk dat C. het wel heel bijzonder vind dat er al 125 pagina's over haar geschreven zijn. Negatieve aandacht is tenslotte ook aandacht.

realiseer je ook...
dat C een heleboel bokkers hier zou kunnen aanklagen wegens smaad

Hoezo dan?

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:00

Gentlegiant schreef:
Citaat:
Toen ik in de uitzending zag staan noord brabant en lusitano's ging er bij mij meteen een belletje rinkelen.Deze heeft ook bij mij op stal gestaan.Ze woonde toen in tilburg in de wijk de reeshof.Weet niet of ze daar nog woont want ik heb nooit veel contact met haar gehad.Vertrouwde haar niet met haar verhalen en tig verschillende mobieltjes.Het verbaast me ook niks dat deze niet meer werkt en haar site uit de lucht is gehaald.Ze is met een heel vaag verhaal weg gegaan.Ze moest ze allemaal gaan verkopen want ze had problemen met haar man.Niet dus.Ze gelooft ook echt in haar eigen leugentjes.Heb daarom ook echt heel erg medelijden met hun dochtertje, die werd ook al zo behandeld en heel vaak met een dvd speler in de auto gedumpt voor een halve dag.Gek he dat die ook om negatieve aandacht vraagt.Ik hoop echt dat ze iets aan haar gaan doen, vindt dit te gek voor woorden dat iemand met een rijke kerel alles maar kan afkopen.Ze moet zelf maar eens een keer zo waardeloos en respectloos behandeld worden.Iemand moet tegen haar in durven gaan.Vindt het ook super goed dat ze door een vertrouwd persoon gefilmd is en dat ze daardoor dingen heeft verteld wat ze (voor zichzelf) beter niet had kunnen doen.Ben ook heel benieuwd hoe ze haar verder aan gaan pakken, zodat ze geen paarden of evt andere dieren meer kan houden. Dit moet echt gestopt worden niet alleen voor de mensen die bij haar een paard kochten maar zeker voor de dieren zelf.

stond dit ergens ?

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:01

jaaa... ergens lang geleden. Ik kan me herinneren dat ik het ook heb gelezen.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:05

dipstaartje schreef:
zou me niks verbazen als manlief zo'n watje is die over ja en nee op zegt
en mevr thuis de broek aan heeft

allemaal speculatie bah
hierin vind ik persoonlijk de tokkies nog meer waard dan wat hierboven beschreven staat
die bemoeien zich meestal alleen met zichzelf
wat overigens wel wat krachtiger is, dat dit soort uitspraken
ik wordt hier echt boos om.
ik ken ze allebei niet
maar wat zijn jullie ongelooflijke roddels op een openbaar forum aan het posten.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:06

Roddels zijn als niemand het hoort of leest

Hier kan iedereen gewoon me lezen ;)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:08

Gentlegiant schreef:

help je haar kind daarmee denk je?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:09

Gentlegiant schreef:

en het zal niet de eerste keer zijn dat een bokker voor de rechter mag komen en uitleg geven....
en voor iets minder dan wat hier door sommigen wordt gepost...

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:10

Ow ja dat weet ik niet ;)

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:15

Nombrado waar maak je je eigenlijk druk om dat je iedereen even moet vertellen wat ze doen echt niet kan?

Elke keer als ik hier weer eens kijk zie ik jou weer volop staan op de pagina en voor wat!?
Als je het ergens echt niet mee eens bent dan tem je en laat je het een mod uitzoeken ;)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:19

Ik vind het ook zo erg voor de bokkers die haar al die tijd gesteund hebben. Ik heb de topics teruggelezen over de "tweeling" en zie hoe de mensen met haar meeleefden. Ik kan me goed voorstellen dat jullie hier letterlijk "ziek" van zijn! Zelf had ik nog niets van haar gelezen, maar het lijkt me erg als je vertrouwen zo beschaamd wordt. Raar ook hè? Om nu die topics van jaren geleden te lezen terwijl je nu weet wie het is.

Het programma vond ik een beetje slap. Ze hadden het wat mij betreft wat beter mogen voorbereiden, en goed de juridische kant van het verhaal belichten. En er wat dieper op in gaan zoals aantonen dat er met de papieren geknoeid is. (bewijzen dat er stickers uitgestoomd zijn, en evt. bij de dierenarts die die verklaring ooit gegeven heeft navragen of dat wel voor dat paard was, leugens over sportprestaties navragen bij de KNHS, enz.) Dat had voor mij het programma wat serieuzer gemaakt.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:22

nombrado schreef:
ik vraag me ernstig af, of het merendeel hier op bokt
wel zo begaan is , met het lot van paarden betreffende dit programma
Bijna niemand , heeft gevraagd hoe het nu met Lucky is, en of dit diertje nu een pijnvrij bestaan heeft, of wat ze er aan doen.

Je kon zien dat Lucky er goed uit zag op tv, daarnaast staat hij op een goede stal met kundig personeel en hebben ze een hele goede hoefsmid dus dat zal wel goed zitten!

En of ze 1000en euro's over hebben voor Glucosamine, Tilderen, enz dat weet niemand behalve de eigenaren zelf maar goed zijn ze er zekr voor.

Vanwaar jouw belangstelling eigenlijk? Paar blz terug dacht je nog dat ze uit eigenbelang handelden ivm de verzkering van Lucky en het geld wat ze vt mislopen als die niet als sportpony was verzekerd...

Denk dat de eigenaren gewoon niet zitten te wachten op jouw berichtjes!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:23

breezy302 schreef:
Waves: Mij lijkt het ook nogal veel. Heb geen verstand van fokken maar als het dekgeld van Totilas al 1500 euro is dan zal het voor haar paarden zeker niet zoveel zijn.

Met dat bedrag adverteerde ze en dat stond ook op haar website (die ik nog net even kon bekijken voor hij uit de lucht ging :+ ). Ben benieuwd of mensen ook echt voor zoveel geld hun merrie hebben laten dekken daar.
En of dat soort prijzen dus normaal zijn in de barokke paardenwereld.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:24

dipstaartje schreef:
of je bent heel goed bevriend met de naamdienietgenoemdmagworden of je bent het zelf

zie onderstaande eerder gepost.
Kreeg ze toen ook ruggensteun van jou? toen ik C kritische vragen stelde op het forum?

khad op bokt al ooit door,(jaartje terug ongeveer) hoe psychisch in de war dit persoon in elkaar zit
C kreeg toen trouwens aan alle kanten rugsteun van een heleboel mensen hier op bokt, toen ik tevens aan C kritische vragen stelde, omdat haar verhalen gewoon niet klopte
nu gebeurd er precies hetzelfde
ik geef geen oordeel, ik belicht beide kanten van het verhaal[/quote]

1 van de reden, dat ik niet meer in dat betreffende topic mocht posten.
mijn gevoel klopte toen wel