Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gulpje schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of Nombrado, (als ze écht geen kennis/schaduwaccount van C is) zelf wél een paard zou willen kopen bij C. Als ik haar posts zo lees is de handelaar hier het allergrootste slachtoffer, gezien de vergelijkingen van verkrachting en steniging...
Citaat:Toen ik in de uitzending zag staan noord brabant en lusitano's ging er bij mij meteen een belletje rinkelen.Deze heeft ook bij mij op stal gestaan.Ze woonde toen in tilburg in de wijk de reeshof.Weet niet of ze daar nog woont want ik heb nooit veel contact met haar gehad.Vertrouwde haar niet met haar verhalen en tig verschillende mobieltjes.Het verbaast me ook niks dat deze niet meer werkt en haar site uit de lucht is gehaald.Ze is met een heel vaag verhaal weg gegaan.Ze moest ze allemaal gaan verkopen want ze had problemen met haar man.Niet dus.Ze gelooft ook echt in haar eigen leugentjes.Heb daarom ook echt heel erg medelijden met hun dochtertje, die werd ook al zo behandeld en heel vaak met een dvd speler in de auto gedumpt voor een halve dag.Gek he dat die ook om negatieve aandacht vraagt.Ik hoop echt dat ze iets aan haar gaan doen, vindt dit te gek voor woorden dat iemand met een rijke kerel alles maar kan afkopen.Ze moet zelf maar eens een keer zo waardeloos en respectloos behandeld worden.Iemand moet tegen haar in durven gaan.Vindt het ook super goed dat ze door een vertrouwd persoon gefilmd is en dat ze daardoor dingen heeft verteld wat ze (voor zichzelf) beter niet had kunnen doen.Ben ook heel benieuwd hoe ze haar verder aan gaan pakken, zodat ze geen paarden of evt andere dieren meer kan houden. Dit moet echt gestopt worden niet alleen voor de mensen die bij haar een paard kochten maar zeker voor de dieren zelf.
Gentlegiant schreef:Citaat:Toen ik in de uitzending zag staan noord brabant en lusitano's ging er bij mij meteen een belletje rinkelen.Deze heeft ook bij mij op stal gestaan.Ze woonde toen in tilburg in de wijk de reeshof.Weet niet of ze daar nog woont want ik heb nooit veel contact met haar gehad.Vertrouwde haar niet met haar verhalen en tig verschillende mobieltjes.Het verbaast me ook niks dat deze niet meer werkt en haar site uit de lucht is gehaald.Ze is met een heel vaag verhaal weg gegaan.Ze moest ze allemaal gaan verkopen want ze had problemen met haar man.Niet dus.Ze gelooft ook echt in haar eigen leugentjes.Heb daarom ook echt heel erg medelijden met hun dochtertje, die werd ook al zo behandeld en heel vaak met een dvd speler in de auto gedumpt voor een halve dag.Gek he dat die ook om negatieve aandacht vraagt.Ik hoop echt dat ze iets aan haar gaan doen, vindt dit te gek voor woorden dat iemand met een rijke kerel alles maar kan afkopen.Ze moet zelf maar eens een keer zo waardeloos en respectloos behandeld worden.Iemand moet tegen haar in durven gaan.Vindt het ook super goed dat ze door een vertrouwd persoon gefilmd is en dat ze daardoor dingen heeft verteld wat ze (voor zichzelf) beter niet had kunnen doen.Ben ook heel benieuwd hoe ze haar verder aan gaan pakken, zodat ze geen paarden of evt andere dieren meer kan houden. Dit moet echt gestopt worden niet alleen voor de mensen die bij haar een paard kochten maar zeker voor de dieren zelf.
dipstaartje schreef:zou me niks verbazen als manlief zo'n watje is die over ja en nee op zegt
en mevr thuis de broek aan heeft
nombrado schreef:ik vraag me ernstig af, of het merendeel hier op bokt
wel zo begaan is , met het lot van paarden betreffende dit programma
Bijna niemand , heeft gevraagd hoe het nu met Lucky is, en of dit diertje nu een pijnvrij bestaan heeft, of wat ze er aan doen.
breezy302 schreef:Waves: Mij lijkt het ook nogal veel. Heb geen verstand van fokken maar als het dekgeld van Totilas al 1500 euro is dan zal het voor haar paarden zeker niet zoveel zijn.
dipstaartje schreef:of je bent heel goed bevriend met de naamdienietgenoemdmagworden of je bent het zelf