anjali schreef:Ik zag Belinda Meuldijk ook gisteren bij Pauw. Ik ben blij dat iemand tenminste iets wil proberen voor die dieren.Het blijkt dat deze situatie inmiddels internationaal als een schandaal wordt gezien.
Citaat:
Dat werd ook gezegd op de tv. Ze lieten ook zien dat er in den Haag een petitie werd aangeboden met zeer veel handtekeningen,ook uit het buitenland dus.
Tsja. Als ik hier een petitie hou voor bontbeesten in China, honden in Griekenland of stieren in Spanje en ik doe er wat zielige foto's bij, heb ik ook meteen heel veel handtekeningen uit Nederland. Maakt dat iets tot een "internationaal schandaal" of zijn dat gewoon mensen die alles tekenen wat zielig is? Er zijn zat mensen die iets tekenen, maar zich eigenlijk helemaal niet zo druk maken.
En paarden hier vangen om in Spanje uit te zetten is natuurlijk geen structurele oplossing. Daarbij denk ik dat Spaanse paarden veel harder in nood zijn dan deze koniks die inmiddels flink uitgedund zijn en waarvoor het gras begint te groeien.