Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurievc schreef:DromenLies schreef:Is er voor brons dan nog een serieuze kaper op de kust dan?
Charlotte en Valergro moeten nog...
Hermelientje schreef:N0a schreef:Had van mij veel meer mogen zijn.. Belachelijk, piaffe uit het boekje op de plek hartstikke mooi. een 8.1wat is er mis met die mensen
?
Wat er mis is met die mensen? Die kijken ook naar de aanleuning en het stanggebruik, hoe durven ze.
FriesWytske schreef:nombrado schreef:mond open? (zover als het kon dan)
piaffe hupsen met de achterhand en op de voorhand uitgevoerd.
Ik begrijp echt niets van die scoren...
Piaffe was niet op de voorhand. Die Spaanse waar jij zo trots op bent, die voerde hem op de voorhand uit.
Anoniem schreef:nombrado schreef:mond open? (zover als het kon dan)
piaffe hupsen met de achterhand en op de voorhand uitgevoerd.
Ik begrijp echt niets van die scoren...
Als je daar niets van begrijpt is dit simpel weg niet jou tak van (wedstrijd) sport
nombrado schreef:als je een still van het filmpje zou maken, zal je zien dat er een moment alleen 1 voorbeen aan de grond is. en dat mag niet! (volgens de reglementen van de FEI)
Sorry, maar ik zie echt liever Gal rijden dan de strenge hand van adelinde...ik krijg er tranen van in mijn ogen, die strakke teugelvoering en een paard met zijn mond open (zover als het kan met de kinketting en de strakke neusriem)
N0a schreef:Parzival is nu 17.. ik zie nu pas NOP achter z'n naam staan. Betekend dat, dat ze Parzival nog willen gebruiken tijdens de Olympische Spelen? Ik zie toch wel steeds meer achteruitgang in haar punten.
CoriienRN schreef:Beste stuurlui staan weer aan wal
Vind het knap gedaan met een paard van 17!!
Hopelijk hebben we voor het land ook nog een medaille!
N0a schreef:Parzival is nu 17.. ik zie nu pas NOP achter z'n naam staan. Betekend dat, dat ze Parzival nog willen gebruiken tijdens de Olympische Spelen? Ik zie toch wel steeds meer achteruitgang in haar punten.
TinekeHorses schreef:N0a schreef:Parzival is nu 17.. ik zie nu pas NOP achter z'n naam staan. Betekend dat, dat ze Parzival nog willen gebruiken tijdens de Olympische Spelen? Ik zie toch wel steeds meer achteruitgang in haar punten.
Naam van Stichting Nederlands Olympiade Paard.
Zij leggen paarden vast voor de nederlandse sport.