ik ken de bianca niet persoonlijk maar volgde het verschrikkelijke bericht vanaf het begin en heb zo gehoopt dat het goed met haar zou komen
helaas heeft ons bidden en kaarsjes branden haar niet terug gebracht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkert_tje schreef:Blacky en leonieswenny wat mooi gemaakt zit hier met tranen op mijn wangen
ik ken de bianca niet persoonlijk maar volgde het verschrikkelijke bericht vanaf het begin en heb zo gehoopt dat het goed met haar zou komen
girlyggirl schreef:tinkert_tje schreef:Blacky en leonieswenny wat mooi gemaakt zit hier met tranen op mijn wangen
Same Here
Miracle_ schreef:Horsydude, goed dat je zo betrokken bent, maar ik weet niet of het zo op prijs wordt gesteld door familie dat haar foto in een liedje op youtube staat, denk je wel een beetje aan privacy?
Wil je niet voor het hoofd stoten, maar ik kan me indenken als de familie dit liever niet heeft.
yvonnedv schreef:voor de mensen die nog mee willen doen, het kan nog tot vanavond 22 uur
[LZP] Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh
even aangeven in het topic dat je mee wil doen, de lijst wordt door 1 iemand bijgehouden.